کد خبر: ۹۷۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - 18 March 2017
روز چهارشنبه 25 اسفند 95، طی مراسم با شکوهی، از سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان و پورتال مشتریان شرکت بیمه دی، رونمایی شد.
این مراسم که با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران و کلیه پرسنل ستادی بیمه دی در آستانه میلاد حضرت زهرا (س) و سال نو در سالن اجتماعات شرکت برگزار گردید، احمدی معاون برنامه‌ریزی و تحول شرکت، با بیان ضرورت وجود چنین زیرساخت‌هایی برای کسب تمایز، توسعه و موفقیت یک شرکت بیمه نواندیش در کشور، توضیحاتی اجمالی در خصوص کم و کیف این سامانه ارایه و ضمن عرضه آن به صورت زنده، بیان جزئیات بیشتر را به جلسات دیگری پس از تعطیلات نوروز موکول نمود.

وی همچنین فهرستی از شش دستاورد مهم دیگر در حوزه‌های فناوری اطلاعات، تعالی سازمانی، آموزش و بیمه‌های درمان ارایه کرد و سال 95 را برای بیمه دی به منزله مقطع به پرواز درآمدن آن در آسمان تعالی و تحول دانست و ابراز امیدواری کرد سال 96، سال اوج گرفتن باشد.

در پایان تابلوی یادبود این مراسم، به دست مدیرعامل شرکت، پرده‌برداری شد.

گفتنی است با راه‌اندازی این سامانه، مشتریان شرکت بیمه دی می توانند با مراجعه به پورتال مشتریان به نشانی crm.dayins.com ضمن دسترسی به همه سوابق بیمه‌ای خود نزد این شرکت (فعلا در سه رشته خودرو، درمان و آتش سوزی)، درخواست خدمات مورد نظر خود را به صورت آنلاین ثبت و از روند انجام آن آگاه شوند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: