کد خبر: ۹۵۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۹ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - 27 February 2017
وزیر ورزش و جوانان گفت: در طی چهار ماه گذشته، ۱۹ خانه جوان در مراکز استان‌ها در کشور راه اندازی شده است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: در طی چهار ماه گذشته، ۱۹ خانه جوان در مراکز استان‌ها در کشور راه اندازی شده است.

به گزارش ایسنا، مسعود سلطانی‌فر در آئین افتتاحیه سالن مرحوم مجدآرا بهنمیر، اظهار کرد: وزارت ورزش به دنبال این است که در سال ۹۶، پروژه‌های ورزشی بیشتری را با مدیریت بر منابع موجود به بهره‌برداری برساند.

وی با بیان اینکه جوانان مازندرانی استعدادهای فراوانی در امور ورزشی دارند و قهرمان‌های بزرگی در میادین بزرگ بین‌المللی درخشیدند، تصریح کرد: در سال آینده طرح‌‌های نیمه کاره ورزشی به بهره‌برداری می‌رسند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: در تدوین برنامه ششم تلاش شد تا در بخش‌های جوانان و ورزش، بودجه‌ها صرف توسعه و برطرف کردن مشکلات بخش های مختلف باشند.

سلطانی‌فر با تاکید بر اینکه هر چه سریعتر باید بتوان شرایطی فراهم شود تا زمینه مشارکت بخش خصوصی و فعال کردن اقتصاد در ورزش به وجود بیاید، تصریح کرد: حرکت‌های خوبی در بخش خصوصی در ورزش ایجاد شده و آینده کشور در بخش ورزشی بسیار روشن است.

وی گفت: طی ۳ سال آینده در بخش نرم افزاری و سخت افزاری اقدام های خوبی انجام شده که به دنبال آن هستیم تا با همراهی همه مسئولان و تامین منابع این اقدام‌ها به نتیجه برسد.

وزیر ورزش همچنین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استمرار اعطای تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی به زوج‌ها امسال به یک میلیون مورد می‌رسد که دستاورد مهمی است، اظهار کرد: راه‌اندازی ۱۹ خانه جوان در مدت ۴ ماه در مراکز استان‌ها و رسیدن آن به ۳۱ مورد، راه‌اندازی دفاتر مشاوره ازدواج و رشد دو برابری آن بخشی دیگر از دستاوردهای این دولت بوده است.

سلطانی‌فر با اشاره به اینکه سازمان های مردم نهاد مرتبط با جوانان که در ۴ سال گذشته ۵۰ مورد بوده در این دولت به ۱۵۰۰ مورد رسید، خاطرنشان کرد: به دنبال تدوام این امر در سال آینده هستیم.

وی در پایان افزود: برای افرادی که به دنبال سرمایه‌گذاری در امور ورزشی هستند تسهیلات ارزان قیمت از طریق صندوق کارآفرینی امید پرداخت می‌شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: