کد خبر: ۹۵۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - 27 February 2017
شرکت سهامی بیمه ما در اجلاس حفظ محیط زیست و مدیریت پسماند ایران و آلمان حضور یافت.

شرکت سهامی بیمه ما در اجلاس حفظ محیط زیست و مدیریت پسماند ایران و آلمان حضور یافت.

 اجلاس مدیریت پسماند ایران و آلمان با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست ایران، معاون وزیر محیط زیست و انرژی آلمان، مقامات وزارت محیط زیست و آژانس محیط زیست آلمان و تعدادی از صاحبان صنایع پتروشیمی و زیست محیطی در مرکز همایش های سازمان محیط زیست برگزار شد.

در این همایش و گردهمایی پس از سخنرانی معاون رییس جمهور و معاون وزیر محیط زیست و انرژی آلمان، مجید صفدری مدیرعامل بیمه ما در رابطه با اثرگذاری صنعت بیمه و نقش آن در حفظ محیط زیست سخنرانی کرد و با اشاره به رسالت اجتماعی سازمان های اقتصادی گفت: صنعت بیمه با ارائه بیمه نامه مسئولیت مدنی پلنگ ایرانی در حفظ محیط زیست کشور و جانداران اکوسیستم نقش اثرگذاری دارد تا آرامش و امنیت و صیانت از سرمایه های ملی را انجام دهد.

وی افزود: صنعت بیمه ایران با ظرفیت های مادی و انسانی و دانش به روز و خوبی که دارد آماده است تا در کنار سازمان محیط زیست در جامعه اقدام اجرایی کند و بیمه ما توانست با عرضه بیمه نامه مسئولیت مدنی پلنگ ایرانی، فرهنگ بیمه را در بین شهرهای کشور گسترش دهد و به حفظ اموال روستائیان کشور کمک کند.

بنابراین گزارش، در حاشیه این همایش و گردهمایی، بیمه ما با برگزاری غرفه ای به نمایش محصولات بیمه ای و دستاوردهای جدید بیمه گری در ایران پرداخت و مورد تحسین بازدیدکنندگان و کارشناسان آلمانی قرار گرفت.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: