کد خبر: ۹۳۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۴ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - 11 February 2017
بیمه پارسیان به مناسبت دهه مبارک فجر و به منظور ارتباط و پاسخگویی هرچه بهتر با بیمه گذاران و مشتریان بیمه پارسیان مرکز ارتباطات این شرکت بصورت رسمی افتتاح شد .
به گزارش روابط عمومی بیمه پارسیان به مناسبت دهه مبارک فجر و به منظور ارتباط و پاسخگویی هرچه بهتر با بیمه گذاران و مشتریان بیمه پارسیان مرکز ارتباطات این شرکت بصورت رسمی افتتاح شد . 

این مرکز که به نوعی هم مرکز ارتباط تلفنی ، هم پاسخگویی به سوالات بیمه ای و هم راهنمای مراجعان بیمه پارسیان می باشد با نرم افزارهای به روز و همچنین پرسنل آموزش دیده و حرفه ای راه اندازی شده و از این پس تمامی کسانی که با بیمه پارسیان تماس می گیرند با راهنمایی پرسنل این مرکز در سریعترین زمان ممکن به پاسخ خود خواهند رسید . 

آقای اویارحسین عضو هیأت مدیره و مدیر عامل بیمه پارسیان در مراسم افتتاح این مرکز ضمن تأکید بر پاسخگویی و راهنمایی مشتریان و تمام کسانی که در ارتباط با بیمه پارسیان هستند ابراز امیدواری کرد مسیر پیشرفت و تعالی شرکت با ترکیب فن آوری های جدید و پرسنل آموزش دیده همچنان ادامه داشته و بیمه پارسیان را همواره در جایگاه یک شرکت حرفه ای و توانمند در صنعت بیمه کشور حفظ نماید .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: