کد خبر: ۹۳۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۲ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - 11 February 2017
شرکت بیمه کارافرین در 9 ماهه ابتدای سال جاری بیش از 80 درصد از سود سال 95 را پوشش داده است. در سال جاری بیمه کارآفرین پیش بینی کرده بود که 134 ریال سود خواهد ساخت که از این میزان طی 9 ماه 107 ریال را محقق کرده است.
بانكداري ايراني -  شرکت بیمه کارافرین در 9 ماهه ابتدای سال جاری بیش از 80 درصد از سود سال 95 را پوشش داده است. در سال جاری بیمه کارآفرین پیش بینی کرده بود  که 134 ریال سود خواهد ساخت که از این میزان طی 9 ماه 107 ریال را محقق کرده است. 

به گزارش بانكداري ايراني ، سود خالص این شرکت بیمه گری 434 میلیارد ریال بوده که نسبت به دوره مشابه در سال قبل بیش از 30 درصد رشد داشته است. حق بیمه صادره در این دوره مورد بررسی ، 5هزار و 546 میلیارد ریال بوده که 3 هزار و 392 میلیارد ریال درآمد برای این بانک در پی داشت.

خسارت پرداختی 1هزار و 581 میلیارد ریال بوده و هزینه خسارت پرداختی ثبت شده در صوتهای مالی شرکت نیز 2 هزار میلیارد ریال است.  مطالبات شرکت بیمه کارآفرین در این دوره به رقم 3هزار و 44 میلیارد ریال رسید که بیش از حدود 15 درصد رشد داشته است. بدهی شرکت با حدود 30 درصد افزایش نیز به رقم  974 میلیارد ریال رسیده است. 

افزایش سرمایه شرکت 

بیمه کارآفرین در سال جاری افزایش سرمایه حدود 23 درصد را در دستور کار خود داشته و سرمایه خود را از 1هزار و 500 میلیارد ریال به 1هزار و 800 میلیارد ریال رساند. در مجوز افزایش سرمایه این شرکت بیمه‌گری آمده است که با عنایت به جزء "ب" ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان ،  نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ 28 آذر ماه سال  1395  هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ 1 هزار و 500 میلیارد ریال  به رقم 1هزار و 800 میلیارد ریال  از محل سود انباشته به منظور رعايت الزامات بيمه مرکزي افزايش سهم نگهداري شرکت در کنسرسيوم ها ارائه شد.

توان مالی شرکت 
بیمه کارآفرین با سرمایه ۱۲۰۰ میلیارد ریال،ذخایر فنی ۳۰۳۳ میلیارد ریال و اندوخته های قانونی،سرمایه ای و سایر اندوخته ها به مبلغ ۱۰۳ میلیارد ریال و در اختیار داشتن پوشش های مناسب اتکایی از توان مالی بالایی برخوردار و قادر است انواع ریسک های صنعتی و غیر صنعتی و همچنین صنایع عظیم نفت،گاز و پتروشیمی را با هر میزان سرمایه تحت پوشش قرار دهد.مجموعه دارایی های شرکت در پایان سال ۹۱ بالغ بر ۷۷۹۷ میلیارد ریال بوده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: