کد خبر: ۹۳۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۷ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - 08 February 2017
جلسه هم اندیشی معاونت شبکه فروش بیمه «ما» با نمایندگان استان خراسان رضوی و همکاران شعبه مشهد برگزار شد.
جلسه هم اندیشی معاونت شبکه فروش بیمه «ما» با نمایندگان استان خراسان رضوی و همکاران شعبه مشهد برگزار شد.

 در نشست هم اندیشی بیمه «ما» با نمایندگان استان خراسان رضوی ، قربانی معاون شبکه فروش و توسعه بازار ، رادسعید مدیر بازاریابی، فروش ،تبلیغات و CRM ، شفیعی مدیر امور شعب، زواررضا رییس شعبه مشهد، نمایندگان استان خراسان رضوی و پرسنل شعبه مشهد حضور داشتند.

در ابتداي اين نشست بابك زواررضا طي سخناني ضمن خيرمقدم به مديران، معاونين و كليه شركت كنندگان در همايش به بيان نقش و جايگاه خدمت در امور اجتماعي پرداخت و گفت: «شرايط ايجاد شده براي فعاليت در صنعتي پرچالش و خدمت به آحاد مردم جاي تقدير دارد و خوشحاليم كه پس از گذشت حدود پنج سال از فعاليت بيمه «ما» در مشهد شاهد رشد و توسعه اين بيمه در شهر و استان خود هستيم.

در ادامه اميرحسين قرباني معاون شبكه فروش و توسعه بازار با بيان اينكه بيمه «ما» و ما بودن يك سيستم است گفت: ما در كنار هم مي توانيم چنين بيمه اي را اداره كنيم لذا وجود چشم انداز و استراتژي ضروري است. استراتژی هر سازمانی نقشه راه آن است و در این چشم انداز باید دوش به دوش هم نه کسی جلوتر و نه کسی عقب تر حرکت کرد.

قرباني همچنين با اشاره به تعداد شعب بيمه «ما» افزود: امروز بيمه «ما» در سراسر ايران اسلامي، داراي شعبه فعال است که تمامی این شعب از نيروي انساني متعهد و كارآمد و تجهيزات مناسب برخوردارند.

اين فعاليت موجب شده است بيمه «ما» به سمت « برند شدن» و نفوذ بیشتر در بازار و افزایش سهم بازار پیش برود و براساس گزارش بیمه مرکزی ج .ا.ا کمترین شکایات را در بین شرکت های بیمه ای داشته باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: