سیاوش زراعتی مدیرعامل بانک صادرات ایران در حاشیه برگزاری همایش تبیین سیاست های اعتباری، حقوقی و وصول مطالبات كه در استان هرمزگان برگزار مي شود، ضمن بازدید از شعب این بانک بر اينكه مشتري مداري ضامن تحقق منافع بانك و ذينفعان است، تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، مدیرعامل این بانک که به منظور حضور در همایش تبیین سیاست های اعتباری، حقوقی و وصول مطالبات به استان هرمزگان سفر کرده است، در ديدار با كاركنان شعب آن استان در روز پنج شنبه گفت: تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق مشتریان و مخاطبان از اولویت و سیاست های اصلی بانک صادرات ایران است. این بانک از دیرباز رعایت این اصل را سرلوحه کار خود قرار داده و در شرایط کنونی نیز بهبود و ارتقای رویکردها و سیاست های مشتری محورانه را در راس برنامه های خود قرار داده است.
وی با اشاره به ظرفیت و قابلیت های سخت افزاری و نرم افزاری بانك صادرات ايران افزود: بهره مندی از ظرفیت های فناوری اطلاعات و توسعه و ترویج بانکداری نوین یکی از راه هايی است که در شرایط حاضر، تامین خواسته و نیاز مشتریان را با هزينه كمتر و سودآوري بيشتر محقق مي سازد.
مدير عامل بانك صادرات ايران خاطر نشان ساخت: در همين راستا و با هدف ارتقاي جايگاه بانک و افزایش رضایت مندی مشتریان تمهیدات و برنامه هایی که می توانند برای كليه ذینفعان ارزش آفرین باشند را در نظر گرفته است.
زراعتی همچنین با اشاره به اهمیت ارتقای دانش شغلی نیروی انسانی در نظام بانکی تصریح کرد: آموزش و افزایش دانش شغلی کارکنان بانک ها نقش برجسته اي در افزايش بهره وري دارد و بانک صادرات ایران اين موضوع را در كانون اهداف خود قرار داده است.
مدیرعامل بانک صادرات ایران در بخش دیگری از سخنانش، پیروی از استانداردهای حرفه ای و بین المللی را لازمه فعالیت بانکها در شرایط کنونی دانست و اظهار داشت: شفافیت در عملکرد و پیاده سازی استانداردهای بین المللی حسابداری از جمله رویکردهای اصلی بانک می باشد که اقدامات بانک صادرات ایران به عنوان پیشگام در این عرصه که با تحسین نهادهای نظارتی نظیر بانک مرکزی ج.ا.ا. نیز همراه بوده است در بلندمدت می تواند منشا اثرات فراوان و راهگشا باشد.