کد خبر: ۸۹۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - 20 December 2016
سامانه پاسخگویی بانک قوامین (آوامین) از ابتدای سال جاری تا کنون پاسخگوی بیش از 80 هزار تماس مشتریان بوده است.
سامانه پاسخگویی بانک قوامین (آوامین) از ابتدای سال جاری تا کنون پاسخگوی بیش از 80 هزار تماس مشتریان بوده است. 

به گزارش روابط عمومی بانک ، حمید موفق رئیس اداره روابط عمومی بانک با اعلام این خبر گفت: مرکز پاسخگویی بانک قوامین از ابتدای آغاز به کار در مجموع به 132 هزار تماس مشتریان بانک پاسخ داده است . 

وی با بیان اینکه سامانه آوامین با هدف ایجاد بستر اطلاعاتی هوشمند، پویا و مشتری محور راه اندازی شد ، افزود: دستیابی به نظام اطلاع رسانی شفاف مطابق با حقوق ذی نفعان ورسیدن به جایگاه رقابتی پایدار در شبکه بانکی از نگاه مشتری از دیگر اهداف راه اندازی این سامانه بود . 

موفق با اشاره به اتصال سامانه شکایات بانک به مرکز پاسخگویی گفت: تجمیع واحدهای موثر در فرآیند پاسخگویی در این مرکز یکی از برنامه های عملیاتی شده در راستای توسعه مرکز پاسخگویی بانک است و بزودی اقدامات دیگر نیز در این حوزه انجام می شود. 

رئیس اداره روابط عمومی قوامین تصریح کرد: سامانه پاسخگوئی آوامین بر اساس سند تحول و نیازهای مشتریان با در اختیار گرفتن ابزارهای نوین ارتباطی تجهیز و توسعه می یابد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: