کد خبر: ۸۸۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۱ - ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - 11 December 2016
مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر، اعتماد مشتریان را سرمایه با ارزش سامانه نظارت و ارتباطات مردمی دانست و بر لزوم توجه بیشتر به آن تاکید کرد.
مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر، اعتماد مشتریان را سرمایه با ارزش سامانه نظارت و ارتباطات مردمی دانست و بر لزوم توجه بیشتر به آن تاکید کرد.

 میرزایی مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر در حاشیه همایش «بانک شهر، مشارکت مردمی و سرمایه اجتماعی" با بیان اینکه اعتماد مشتریان سرمایه با ارزش سامانه نظارت و ارتباطات مردمی است، گفت: تلاش داریم تا سامانه نظارت و ارتباط مردمی(۸۶۵۵) به کارآمدترین سامانه نظارتی در میان سایر بانک‌های کشور بدل شود.

مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر در آستانه سالگرد تاسیس بانک شهر با بیان اینکه سه سال از زمان فعالیت سامانه نظارت و ارتباط مردمی(۸۶۵۵) بانک شهر می‌گذرد، گفت: با آغاز به کار سامانه نظارتی بانک شهر شاهد بودیم که فرهنگ نقدپذیری و پاسخگویی مدیران در بانک شهر تحقق یافت.

میرزایی با تاکید بر اینکه امروز در بانک شهر فرهنگ نقدپذیری نهادینه شده است، تصریح‌کرد: بی‌شک با افتخار می‌توانیم بگوییم که بانک شهر یک بانک پاسخگو است، چرا که شاهدیم بانک شهر گوش شنوا و چشم بینایی به نام سامانه (۸۶۵۵) دارد.

وی با بیان اینکه از ابتدای تاسیس بانک شهر تاکنون همواره این موضوع در نظر مدیریت بانک بوده که مشتریان و کارکنان همگی سرمایه‌های ارزشمند اجتماعی بانک به حساب می‌آیند، تصریح کرد: سامانه (۸۶۵۵) با اهداف گسترده‌ای با دو شاخص اصلی آموزش و نظارت آغاز به کار کرد و تا به امروز نیز به فعالیتش ادامه داده است. 

میرزایی افزود: سامانه (۸۶۵۵) در بعد نظارت همواره سه پیش شرط را مد نظر قرار داده است از جمله اینکه نظارت کارایی و کارآمدی است. ضمن آن که ما معقدیم نظارت منجر به بهبود از شیوه‌ها گرفته تا روش‌های اجرا می‌شود.

وی افزود: نظارت به دنبال خود اصلاح و بهینه‌سازی دارد و منجر به تسهیل اجرای امور می‌شود.

میرزایی با اشاره به اینکه هدف اصلی بانک شهر از آغاز به کار سامانه نظارت و ارتباط مردمی (۸۶۵۵) از بین بردن کاستی‌ها و هموارکردن ضعف‌ها و کمبودها بوده است، خاطر نشان کرد: یکی دیگر از اهداف این سامانه ایجاد پیوند و تعامل خوب با مشتریان و به طور کلی شهروندان و نشاندن لبخند رضایت برچهره همگان بوده است.

مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر با اشاره به اینکه مدیریت بانک شهر همواره در نظر دارد که سامانه نظارت و ارتباط مردمی (۸۶۵۵) به کارآمدترین سامانه نظارتی در میان سایر بانک‌های کشور بدل شود، خاطر نشان کرد: همه دست اندرکاران بانک شهر به این مهم اعتقاد دارند که سامانه نظارت و ارتباط مردمی (۸۶۵۵) سرمایه با ارزشی دارد به نام اعتماد مردمی که حاصل امانت‌داری و بازخورد عمل دست اندرکاران و مدیریت بانک است، از همین رو در تلاشیم تا با تمام توان در مسیر توانمندسازی سامانه سامانه مردمی(۸۶۵۵) گام برداریم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: