کد خبر: ۸۷۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۹ - ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - 21 November 2016
ابوذر سروش با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی به سمت عضو هیات‌مدیره موظف بانک توسعه صادرات منصوب شد.
ابوذر سروش با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی به سمت عضو هیات‌مدیره موظف بانک توسعه صادرات منصوب شد.

 بنابر اعلام بانک توسعه صادرات ایران، علی صالح‌آبادی، مدیرعامل بانک در مراسم معارفه ابوذر سروش، وی را از جمله مدیران خوش‌فکر، علاقه‌مند و تازه نفس در نظام بانکی توصیف کرد.

صالح‌آبادی ابراز امیدواری کرد حضور سروش در هیات‌مدیره بانک توسعه صادرات زمینه توفیقات بیشتر در حوزه صادرات را پدید آورده و موجبات خدمت هرچه بیشتر به صادرکنندگان را فراهم آورد.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات اضافه کرد: انتظار از بانک در شرایط جدید پس از تحریم افزایش یافته و در این راستا باید همگی در راستای ارتقای خدمات بانک گام برداریم.

صالح‌آبادی ادامه داد: بهبود ارائه خدمات با سرعت بیشتر، کیفیت بالاتر و بروکراسی کمتر با رعایت تمام چارچوب‌ها و ضوابط قانونی می‌بایست در بانک مورد توجه قرار گیرد.

وی شرایط فعلی بانک را از نظر وضعیت ریالی و ارزی نسبتا مطلوب ذکر کرد و گفت: گرچه با شرایط ایده‌آل فاصله داریم اما انسجام خوب میان نیروهای بانک و انگیزه مناسب در رده‌های مختلف مدیریتی و کارشناسی سرمایه مهمی محسوب می‌شود.

سروش تا پیش از احراز سمت عضویت در هیات‌مدیره بانک توسعه صادرات به عنوان مشاور مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره بانک قرض‌الحسنه رسالت فعالیت کرده است.

وی همچنین در تالیفی مشترک با سیدعباس موسویان کتاب "آشنایی با بازار سرمایه اسلامی (بورس)" را منتشر کرده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: