کد خبر: ۸۶۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۸ - ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - 10 November 2016
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه «ادعا می‌شود آقای مصلحی در جلسه‌ای که درباره رد صلاحیت آقای هاشمی بوده حضور داشته‌اند و معتقد بر رد صلاحیت آقای هاشمی بودند، آیا فیلم جلسه قابل انتشار است؟»، بیان کرد: ما می‌توانیم فیلم تمام مذاکرات را منتشر کنیم، اگر قانون اجازه دهد و به حرمت شخصی برنخورد.
روزنامه آرمان در شماره پنجشنبه 20 آبان، نوشت: سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه «ادعا می‌شود آقای مصلحی در جلسه‌ای که درباره رد صلاحیت آقای هاشمی بوده حضور داشته‌اند و معتقد بر رد صلاحیت آقای هاشمی بودند، آیا فیلم جلسه قابل انتشار است؟»، بیان کرد: ما می‌توانیم فیلم تمام مذاکرات را منتشر کنیم، اگر قانون اجازه دهد و به حرمت شخصی برنخورد.

این روزنامه در تیتر یک با درج عنوان انتخاب ترامپ به نفع ایران است؟، آورد: مقامات و مسئولان ایرانی از پیشترها اعلام کرده بودند که «سیاست‌های مستقلانه ایران تحت تاثیر مشی سیاسی آمریکا قرار نمی‌گیرد» و اینکه «فرقی ندارد کدام نامزد رئیس جمهور بعدی ایالات متحده شود». بر همین اساس دیروز حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت با بیان اینکه «عزت و استقلال ایران در این است که مواضع ما فقط از خواست و اراده مردم ایران اثر می‌پذیرد و با تغییرات در دولت‌های خارجی تغییر نمی‌کند»، تاکید کرد: نتیجه انتخابات آمریکا، اثری در سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران ندارد. 

روزنامه آرمان با بررسی عنوان زلزله سیاسی ترامپ، نوشت: پرزیدنت ترامپ! شاید برخی به این زودی زبانشان نچرخد تا این دو کلمه را کنار هم قرار دهند. اما دیروز دونالد ترامپ تمام نظرسنجی‌ها را کنار زد. نظرسنجی‌هایی که حتی حرف از برد قاطع هیلاری کلینتون می‌زدند. پیش از این «آرمان امروز» پیش بینی کرده بود که ترامپ شانس بالایی برای پیروزی دارد. از جمله یک روز قبل از انتخابات در یادداشتی نوشت: پیروزی ترامپ قطعی است به این دلیل همچنان در کوبا، هنوز مارکسیست‌ها درسلامت کامل به سر می‌برند. در ایران، تفنگداران دریایی آمریکایی را به زانو درمی آورند. کره شمالی، آمریکا را تهدید به حمله هسته‌ای می‌کند. در خود چین هنوز پست‌های کلیدی در دست مارکسیست‌هاست و ...

این روزنامه با انتخاب بلاتکلیفی 50 هزار میلیارد تومان در یک بانک‌، آورد: رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس از بلاتکلیفی 50 هزار میلیارد تومان در یکی از بانک‌های کشور خبر داد و گفت: عملکرد مجلس‌های نهم و دهم در برابر فساد مطلوب نبوده است. به گزارش تسنیم، امیر خجسته بعدازظهر روز گذشته در همایش نقش رونق اقتصادی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: وقتی رونق اقتصادی نباشد، قطعا معاد نبوده و آسیب‌های اجتماعی شکل می‌گیرد.او با بیان اینکه در شرایط تحریم قرار داشته‌ایم که فرصت و تهدید است، افزود: در استان‌ها نخبگان و ظرفیت‌های بسیاری برای توسعه وجود دارد و باید از این فرصت‌ها به درستی استفاده کرد.

روزنامه آرمان در ستون یادداشت های اختصاصی عنوان «نگاه ساختارشکنانه‌ای که ترامپ را پیروز کرد» را به قلم ابراهیم متقی منتشر کرد.

این روزنامه همچنین در نیم صفحه نخست به عنوان های «خالی شدن جیب مردم با تجویز آزمایش»، «شکایت از وزیر نفت پشت میله های زندان»، «علی مطهری: نمی توان به هر کس اعتراضی داشت بگوییم فتنه گر»، «پیروز مجتهدزاده: ترامپ مجبور است عاقلانه تر رفتار کند»، «علی بیگدلی: ترامپ هیچ گاه برجام را پاره نمی‌کند»، «امیرمحمود حریرچی: سلامت حق حاشیه نشین هاست» و «آلبرت بغزیان:ریسک بالا در بانک‌های ایرانی» پرداخت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: