کد خبر: ۸۵۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۹ - ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - 06 November 2016

لزوم معرفی فعالیت های مناطق آزاد دررسانه ها

فعالیت های بسیار بزرگی در مناطق آزاد کشور انجام شده است که باید با استفاده از ظرفیت های رسانه ای، به مردم و مسوولان معرفی شود.
مدیرعامل موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران گفت: فعالیت های بسیار بزرگی در مناطق آزاد کشور انجام شده است که باید با استفاده از ظرفیت های رسانه ای، به مردم و مسوولان معرفی شود.

به گزارش یکشنبه پایگاه خبری مناطق آزاد، «محمدتقی روغنی ها» با حضور در غرفه دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در بیست و دومین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با فعالیت های این مجموعه آشنا شد.

وی بر لزوم همکاری بیشتر رسانه ای میان موسسه ایران و مناطق آزاد کشور تاکید کرد.
روغنی ها افزود: گستردگی اقدام ها و فعالیت های زیربنایی که در مناطق آزاد کشور انجام شده است به جریان سازی رسانه ای و ایجاد پرونده های ویژه خبری با موضوع روز نیاز دارد. 

وی تاکید کرد تبلیغات درباره مناطق آزاد محدود است و افزود: حجم کارهای انجام شده به خوبی برای مردم نمایان نیست؛ در حالی که مناطق آزاد در تولید، صادرات و واردات مواد اولیه و کالاهای مورد نیاز مردم گام های خوبی برداشته است.

دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در غرفه 456 بخش روابط عمومی دستگاه ها در نمایشگاه مطبوعات حضور دارد.

بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در مصلای امام خمینی(ره) تا بیست و یکم آبان ماه برپاست.
نظر شما