کد خبر: ۸۵۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۹ - ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - 06 November 2016
فعالیت های بسیار بزرگی در مناطق آزاد کشور انجام شده است که باید با استفاده از ظرفیت های رسانه ای، به مردم و مسوولان معرفی شود.
مدیرعامل موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران گفت: فعالیت های بسیار بزرگی در مناطق آزاد کشور انجام شده است که باید با استفاده از ظرفیت های رسانه ای، به مردم و مسوولان معرفی شود.

به گزارش یکشنبه پایگاه خبری مناطق آزاد، «محمدتقی روغنی ها» با حضور در غرفه دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در بیست و دومین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با فعالیت های این مجموعه آشنا شد.

وی بر لزوم همکاری بیشتر رسانه ای میان موسسه ایران و مناطق آزاد کشور تاکید کرد.
روغنی ها افزود: گستردگی اقدام ها و فعالیت های زیربنایی که در مناطق آزاد کشور انجام شده است به جریان سازی رسانه ای و ایجاد پرونده های ویژه خبری با موضوع روز نیاز دارد. 

وی تاکید کرد تبلیغات درباره مناطق آزاد محدود است و افزود: حجم کارهای انجام شده به خوبی برای مردم نمایان نیست؛ در حالی که مناطق آزاد در تولید، صادرات و واردات مواد اولیه و کالاهای مورد نیاز مردم گام های خوبی برداشته است.

دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در غرفه 456 بخش روابط عمومی دستگاه ها در نمایشگاه مطبوعات حضور دارد.

بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در مصلای امام خمینی(ره) تا بیست و یکم آبان ماه برپاست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: