کد خبر: ۸۵۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - 01 November 2016
علیرغم کاهش استقبال از تبلت ها، دو شرکت سامسونگ و اپل به پیشتازی خود در بازار مذکور ادامه می دهند.
علیرغم کاهش استقبال از تبلت ها، دو شرکت سامسونگ و اپل به پیشتازی خود در بازار مذکور ادامه می دهند.

به گزارش فارس به نقل از فورچون، اپل عرضه تبلت های خود را در سه ماهه سوم سال 2016 به 9.3 میلیون واحد کاهش داده است.

این رقم در مقایسه با سه ماهه سوم سال 2015 هم 14.7 درصد کاهش نشان می دهد. در سه ماهه سوم سال 2016 در مجموع 43 میلیون واحد تبلت روانه بازار شده است.

یافته های موسسه تحقیقاتی ای دی سی نشان می دهد که این رقم در مدت مشابه سال گذشته برابر با 50.5 میلیون واحد تبلت بوده است. اپل برترین شرکت عرضه کننده تبلت میزان عرضه تولیدات خود را 6.2 درصد کاهش داده و با این حال هنوز 22 درصد از بازار را در اختیار دارد.

سامسونگ با دارابودن سهم 15 درصدی از بازار مذکور در رتبه دوم است و به نظر می رسد با انفجار مکرر باتری های گوشی گالکسی نوت 7 سهم سامسونگ از بازار تبلت ها هم کمتر شود. میزان تبلت های عرضه شده این شرکت هم با کاهش 19.3 درصدی به 6.3 میلیون واحد کاهش یافته است.

طی این مدت میزان استقبال از تبلت های ارزان قیمت و همین طور تبلت های دارای صفحه کلید جداشدنی و سازگار با موشواره هم افزایش چشمگیری یافته است. البته بررسی ها نشان می دهد تبلت هایی که کمتر از 200 دلار قیمت دارند کیفیت مطلوبی ندارند.
برچسب ها: اپل ، سامسونگ ، بازار تبلت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: