کد خبر: ۸۵۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - 30 October 2016
معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب استان ایلام که با همراهی معاون پشتیبانی و مهندسی و مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت صور گرفت، بازاریابی صحیح را زمینه ساز جذب مشتری عنوان کرد.
معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب استان ایلام که با همراهی معاون پشتیبانی و مهندسی و مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت صور گرفت، بازاریابی صحیح را زمینه ساز جذب مشتری عنوان کرد.
 

به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان ایلام، جواد حاجی مزدارانی – معاون امور مناطق بانک – در حاشیه این بازدید ها، گفت: امروزه جلب رضایت مشتریان در گرو بازاریابی اصولی بوده و نقش آموزش کارکنان در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه سیاست ها، اهداف و برنامه های بانک باید در راستای اهداف اقتصادی نظام باشد، گفت: با افزایش خدمات می توان خلق ارزش کرد لذا باید نگاه اقتصادی به کارها داشته باشیم و برای انجام هر کاری صرفه و صلاح ذینفعان را مقدم بدانیم.

مزدارانی با اشاره به اینکه همه کارکنان صف و ستاد در سودآوری بانک بصورت مستقیم نقش دارند، گفت: ملاک سنجش و ارزیابی سود عملیاتی و عملکردی شعب است از اینرو سیاست گذاری ما در حوزه ارائه خدمت و پرداخت تسهیلات باید به گونه ای باشد که بانک را در پایان سال مالی به سودآوری برساند.

وی بر ضرورت استفاده بهینه از ظرفیت های داخلی تاکید نمود و نقش بانک ها را در به گردش درآوردن چرخ های اقتصادی نظام بسیار موثر دانست و ابراز امیدواری کرد با تلاش و پشتکار لازم بتوان افق روشنی را فراروی اقتصاد کشور ترسیم کرد.

در ادامه، محمد اکبری – معاون پشتیبانی بانک - کارکنان  را اصلی ترین عامل موفقیت بانک دانست و اظهار داشت: تخصیص به موقع منابع می تواند یک بنگاه کوچک در حال ورشکستگی را از بحران خارج نماید که خوشبختانه بانک مهر اقتصاد با ورود به مقوله اقتصاد مقاومتی و حمایت از بنگاه ها و صنایع کوچک و تبدیلی گام های ارزنده ای برداشته است. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود بازدهی دارایی ها را دغدغه بنگاه های اقتصادی دانست و تاکید کرد: هر بنگاه اقتصادی باید در تلاش باشد تا بازدهی دارایی ها یا همان بهره وری خود را افزایش دهد که امروز بانک مهر اقتصاد در توانسته این مهم را محقق کند.

در ادامه، منصور شیخ الاسلامی – مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت - نیز بر ضرورت اطلاع رسانی در خصوص فعالیت های بانک تاکید کرد وگفت: بانک مهر اقتصاد در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی برنامه راهبردی در دست اجرا دارد و در این خصوص پیشتاز است.

شیخ الاسلامی با بیان اینکه مدیریت ارتباطات باید بر مبنای مبادله ارزش بین مشتری و بانک باشد، گفت: ارزش ایجاد شده در این ارتباط می تواند توسعه ارتباط با مشتریان بانک را تقویت کند و از این طریق موجب ایجاد ارتباطات سودمند بر پایه بهینه سازی ارزش دریافتی و ادراکی مشتریان باشد.

مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک در پایان تصریح کرد: مهارت های ارتباطی و روابط انسانی مطلوب باعث ایجاد حس خوشایند، موثر و مثبت در مخاطبان سازمان و حتی افراد جامعه نسبت به یک سازمان خواهد شد و در صنعت بانکداری با توجه به تغییرات چشمگیری که در بخش خدمات و نگهداری منابع در اثر رقابت شدید به وجود آمده است، ایجاد این حس از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

گفتنی است در جریان این بازدید معاونین بانک ضمن گفت و گو با همکاران استان، پاسخگوی سوالات آنان بودند.
برچسب ها: بانک مهر اقتصاد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: