کد خبر: ۸۴۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - 25 October 2016
با توجه به تاکید مدیر عامل بانک بر ارزیابی مستمر وضعیت جذب منابع، مصارف، مطالبات در سایر استانهای کشور، طی بررسی های به عمل آمده، استان آذربایجان شرقی با دستیابی به رشد 43 درصدی در منابع قرض الحسنه در میان سایر استان های کشور، پیشتاز شد.
با توجه به تاکید مدیر عامل بانک بر ارزیابی مستمر وضعیت جذب منابع، مصارف، مطالبات در سایر استانهای کشور، طی بررسی های به عمل آمده، استان آذربایجان شرقی با دستیابی به رشد 43 درصدی در منابع قرض الحسنه در میان سایر استان های کشور، پیشتاز شد.

 بر همین اساس جهت قدرشناسی از مدیران موفق و  و ایجاد انگیزه در کارکنان ساعی بانک الگوسازی برای سایر استان‌ها، با مدیران استان های موفق گفتگو می کنیم تا دلایل توفیق خود را در جذب منابع و سایر معیارهای موفقیت بیان نمایند.

به گزارش اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، علی نجاتی مدیر شعب استان آذربایجان شرقی در رابطه با جذب منابع قرض الحسنه در سال 94 بیان داشت: در سال گذشته تلاش مستمر، پیگیری مجدانه، شناسائی فرصت ها و ایجاد اعتماد به نفس لازم در کارکنان موجب نیل به رشد  36.6درصدی در جذب منابع گردید.
 

وی با اشاره به رشد چشمگیر منابع قرض الحسنه استان در 7 ماهه اول سال افزود: برای سال 95 رشد 56 درصدی منابع به عنوان هدف آرمانی شعب استان مدنظر می باشد که تا کنون با انجام فعالیت های بازاریابی گسترده در دو بخش داخل و خارج از شعب، عمده پیش بینی ها در جذب منابع قرض الحسنه محقق شده است. 

علی نجاتی ادامه داد: در این راستا کمیته بازاریابی به عنوان اتاق فکر استان تشکیل شد و با نظارت مستمر بر فعالیت های بازاریابی شعب، پس از ارزیابی و کمی سازی شاخص های عملکردی هر شعبه با توجه به میزان اقدامات مطلوب انجام شده مورد تشویق و پاداش قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: همچنین به اقتضای ضرورت موجود و سطح مذاکرات فی ما بین تعداد زیادی از جلسات بازاریابی با حضور مدیر، معاون و روسای دوایر ستادی صورت پذیرفت که موجب اثربخشی بیشتر فعالیت های بازاریابی گردیده است. 

مدیر شعب استان آذربایجان شرقی در خصوص فرصت های ایجاد شده در سیاست های اعتباری سال 95 اظهارداشت: اطلاع رسانی به موقع سیاست های اعتباری سال جاری و تبیین فرصت های ایجاد شده برای مشتریان در قالب پیامک و تبلیغات شفاهی و غیره موجب بهبود جذب منابع خرد استان شده است.

وی با اشاره با نحوه جلوگیری از انجام اقدامات مشابه در میا ن شعب و ستاد گفت: در راستای ایجاد نظم در فعالیتهای بازاریابی و جلوگیری از موازی کاری در این حوزه و همچنین استفاده کامل از ظرفیت ستاد جهت کمک به تقویت روند بازاریابی، پیش از آغاز مذاکره هماهنگی های لازم با مسئول دایره روابط عمومی و بازاریابی استان به عمل می آید.

علی نجاتی تصریح کرد: با تبدیل فعالیت بازاریابی به یک وظیفه عمومی روزمره و مقدم شمردن آن بر تمامی اقدامات و تلاش جمعی کارکنان، بیش از 350 سازمان، نهاد، شرکت و شخصیت حقوقی و هزاران نفر از مشتریان حقیقی در استان بازاریابی شده اند.

مدیرشعب استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: با اقدامات صورت گرفته در 7 ماه ابتدای سال جاری، شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سطح استان توانسته است به رشد 43 درصدی به مبلغ بالغ بر 485 میلیارد ریال دست یابد و به نظر می رسد ادامه حرکت آغاز شده در راستای  نهضت بازاریابی به وجودآمده در استان  نویدبخش رشد چشمگیر و مستمر تا پایان سال 95 خواهد بود.

علی نجاتی در پایان شرکت تراکتور سازی ایران، سازمان منطقه آزاد تجاری ارس، ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند، شرکت آتیه سازان پرستاری، شرکت توزیع نیروی برق استان، صندوق رفاه ارس، صندوق وام ضروری اداره کل آموزش و پرورش استان، اداره صنعت و معدن شهرستان ملکان، صندوق کارکنان  اداره کل آموزش و پرورش شهرستان بستان آباد و ... را  به عنوان سازمان‌هایی که تاثیر مهمی در این موفقیت‌ها و گسترش فرهنگ قرض‌الحسنه داشته‌اند معرفی نمود و از مسولین این سازمان‌ها تقدیر و تشکر کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: