کد خبر: ۸۳۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - 14 October 2016
فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی اعضای باند سارقان حرفه ای خودرو در شهرکرد دستگیر و 14 خودرو مسروقه به ارزش دو میلیارد و 800 میلیون ریال کشف شد.
سردار غلامعباس غلامزاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر سرقت خودرو در سطح شهرستان شهرکرد موضوع به صورت جدی و مستمر در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت. 

این مقام ارشد انتظامی افزود: کارآگان پلیس آگاهی استان با تلاش شبانه روزی و اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی اعضای این باند شدند. 

وی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، پنج نفر از اعضای این باند را در چند عملیات جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از مخفیگاه اعضای این باند مقادیری زیادی اموال سرقتی یافت کردند، تصریح کرد: در بازجویی های فنی پلیس14 خودرو مسروقه به ارزش دو میلیارد و 800 میلیون ریال نیز کشف شد. 

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در پایان با اشاره به معرفی متهمین به مراجع قضایی از شهروندان درخواست کرد: هرگونه موارد مشکوک را به تلفن فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کنند.
برچسب ها: سرقت خودرو ، پلیس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: