کد خبر: ۸۳۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۵ - ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - 10 October 2016
ششمین نمایشگاه بین المللی پروژه های صنعتی و زیربنایی عمان (Infra Oman 2016)، امروز 19 مهر 1395 با حضور 14شرکت ایرانی در مسقط پایتخت کشور پادشاهی عمان آغاز به کار کرد.
به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه که به مدت سه روز ( تا 21 مهر ماه ) توسط شرکت بین المللی نمایشگاهی'النمر اکسپو' برگزار می شود٬ 200 شرکت از نقاط مختلف جهان از جمله ایران، استرالیا، کانادا، چین، هند، فرانسه، آلمان، اندونزی، ایتالیا ،انگلیس ،عربستان، لبنان، لیبی، کره جنوبی، ترکیه وامارات حضور دارند.

کالاهای قابل ارائه در این نمایشگاه عبارتست از : مصالح و تجهیزات ساختمانی ، ماشین آلات ساختمانی٬ راهسازی و معدن ، پروژه های زیرساختی ، برق، نیروگاه و انرژی های تجدید پذیر ، آب و فاضلاب ، صنعت حمل و نقل و ایمنی و آتش نشانی.

روابط تجاری ایران و عمان بیش از سایر کشورهای منطقه است و می توان این کشور را بعد از امارات بزرگترین شریک ایران در منطقه دانست.
در تجارت با عمان نیز کفه ترازوی صادرات به نفع ایران سنگینی می کند و تراز تجاری ایران در این مبادلات بیش از 200 میلیون دلار مثبت است.

ایران در سال گذشته توانست283 قلم کالا به ارزش بیش از 300 میلیون دلار به عمان صادر کند و در مقابل 71 میلیون دلار در قالب 127 قلم کالا نیزاز این کشور وارد کند.
محصولات فولادی در صدر اقلام صادراتی ایران به عمان است و سهم حیوانات زنده نیز در این میان بالاست. 
برچسب ها: نمایشگاه عمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: