کد خبر: ۸۳۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - 03 October 2016
دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران، دهم مهرماه سال جاری به اتفاق هیأت همراه از شعبه مرکزی و واحدهای ستادی مدیریت شعب استان همدان بازدید و درجلسه شورای اداری این استان شرکت کرد
دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران، دهم مهرماه سال جاری به اتفاق هیأت همراه از شعبه مرکزی و واحدهای ستادی مدیریت شعب استان همدان بازدید و درجلسه شورای اداری این استان شرکت کرد

به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: فرحی دراین جلسه ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های مدیریت شعب استان و استقبال از دیدگاه ها و نظرهای تخصصی و فنی همکاران گفت: مأموریت بانک به بانک توسعه ای و تخصصی حوزه ICT تغییر یافته که تأمین مالی در این حوزه زمینه توسعه‌یافتگی را فراهم می سازد چون توسعه به‌عنوان پیشران و ضریب تکاثر در بانک است.

فرحی تأکید کرد: بایستی ظرفیت دانشی خودمان را در این حوزه ارتقاء داده و متمرکز کنیم چون تمامی زیرساخت‌ها‌ و امکانات برای توسعه این بخش دراختیار پست بانک‌ایران است.

مدیرعامل عنوان کرد: درحال‌ حاضر پست‌بانک‌ایران جهش خوبی در مسیر توسعه و بالندگی در شبکه بانکی کشور دارد و وجود این توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها، انتظارت را از این مجموعه بالا برده که باید از آن استفاده کامل ببریم. 

وی در ادامه به وضعیت بانک اشاره کرد و گفت: بالغ بر 170 فعالیت در قالب 12 پروژه و برنامه عملیاتی در بانک تعریف شده که همه باید با تلاش مضاعف بتوانیم با جدیت درآمدزائی و سودآوری را افزایش دهیم.

فرحی با اشاره به تعاملات خوب و مناسب با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت امور اقتصادی و دارائی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی با پست بانک ایران تأکید کرد: حتماً باید از این فرصت ویژه برای توسعه خدمات رسانی درسطح کشور استفاده کرده و همکاری‌ها را با شرکت‌ها و سازمان‌های وابسته آنها توسعه دهیم.

مدیرعامل بر اهمیت ارائه آموزش های کاربردی به همکاران به ویژه اعتبارات، تقویت شعب، ارائه امکانات و تجهیز شعب سودده، جذب منابع ارزان قیمت و کاهش مطالبات،‌ سودآوری شعب، جدیت در فروش اموال و املاک تملیکی و تفویض اختیار به رؤسای شعب تاکید و اظهارداشت: باید تمامی این برنامه‌ها را در الویت فعالیت های خود قرارداده و نباید به وضعیت موجود قانع باشیم چون یک بانک برتر هستیم.

فرحی با اشاره به رونمائی از دستگاه‌های خودپرداز غیرنقدی(ATM CASHLESS)پست‌بانک‌ایران درسطح استان همدان گفت: این یک طرح ملی و جزو افتخارات و برنامه‌های عملیاتی بانک است که در این راستا از شرکت مخابرات دعوت به همکاری می‌کنیم. 

وی انضباط و سلامت اداری در یک بنگاه اقتصادی را بسیار مهم و حیاتی دانست و اولویت مهم بانک را یکپارچه سازی نرم‌افزارها عنوان کرد و افزود: رؤسای شعب، رکن اصلی بانک و مؤثر در جذب مشتریان بالقوه و ماندگار برای بانک هستند و بعنوان مروج فرهنگ خدمت‌رسانی به مردم نقش بسزائی را درمجموعه بانک عهده‌دار هستند. 

مدیرعامل درپایان گفت: باجه های نمایندگی به عنوان یک فرصت و مزیت برای بانک هستند و مجوزهای لازم برای آنها از بانک مرکزی اخذ شده و بایستی از لحاظ کمی و کیفی این باجه ها را توسعه داده و پاسخگوی خواسته های به حق آنها باشیم.

همچنین محمود شیردل مدیرامور شعب،‌ قاسم تندرو مدیرامور بازرسی و حسابرسی و سیدرحمان حسین پور رئیس اداره کل حوزه مدیریت و روابط عمومی در ادامه این جلسه ضمن تبیین عملکرد استان در بخش های مختلف به تشریح برنامه ها و طرح های این حوزه ها و پیشنهادها و رهنمودهای خود پرداختند.

فرشید تولائی‌مقدم مدیرشعب استان نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت نیروی انسانی، تعداد شعب و باجه های نمایندگی بانکی شهری و روستائی، تجهیزات بانکداری الکترونیک و سایر شاخص ها ارائه و به تشریح عملکرد و اقدامات ویژه از جمله بهره‌برداری آزمایشی از 10 دستگاه خودپردازغیرنقدی(ATM CASHLESS)پست‌بانک‌ایران در استان همدان پرداخت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: