مدیران بانک صادرات ایران در راستای رعایت حقوق مشتریان از دهم مهرماه جاری تا پایان سال 95 از طریق سامانه صدای سپهر آماده پاسخگویی به پرسش های هموطنان میباشند.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، توسعه کمی وکیفی خدمات و محصولات با رویکرد افزایش رضایتمندی مشتریان از جمله برنامه هایی است که از سوی زراعتی مدیر عامل این بانک هدف گذاری شده است، بر این اساس به منظور پاسخگویی بهتر و مطلوبتر به مخاطبان، مدیران بخش ها و واحد های مختلف بانک مطابق با برنامه زمانبندی شده با حضور در "مرکز صدای سپهر" که با کد 09602 از سراسر کشور قابل دسترسی است ضمن پاسخگویی به پرسش های هموطنان، آماده ارایه مشاوره های بانکی به آنان هستند.
شايان توجه است؛ مرکز صداي سپهر بانک صادرات ايران باهدف پاسخگويي به سوالات مشتريان، تکريم مقام و حفظ شان مخاطبان ايجاد شده است، هموطنان از سراسر کشور در هر ساعت از شبانه روز ميتوانند؛ ضمن تماس با شماره 09602 علاوه بر استفاده از خدمات تلفنبانک، پرداخت قبوض و... از مشاوره کارشناسان مستقر در مرکز نيز بهره مند شده و انتقادات، سوالات و پيشنهادهاي خود را با پاسخگويان اين مرکز در ميان بگذارند كه در طرح جديد، طبق جدول تنظیمی، این مهم با حضور مدیران ستادی در مرکز صدای سپهر محقق می شود.