کد خبر: ۸۲۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - 22 September 2016
واردات با وزارت صنعت و معدن و تجارت و صادرات با جهاد کشاورزی! با معادله ای که در آن تنها مفسده و سوء استفاده از یارانه خرید تضمینی در آن معنا می یابد!
روزنامه جوان در شماره پنجشنبه یکم مهر در تشریح تیتر یک آورد که ژست عجیب خودکفایی و صادرات گندم مازاد سؤال برانگیز شده به نحوی که بنا به اظهار نظر مسئولان چنین می توان نوشت: واردات با وزارت صنعت و معدن و تجارت و صادرات با جهاد کشاورزی! با معادله ای که در آن تنها مفسده و سوء استفاده از یارانه خرید تضمینی در آن معنا می یابد!

روزنامه جوان با اشاره به عنوان «توسعه توان دفاعی را حق خود می دانیم»، به نقل از سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آورد: دستاوردهای نیروهای مسلح در چارچوب توسعه و قدرت آفرینی نیروهای دفاعی کشور است و آزمایش های نظامی و رزمایش ها طبق جدول زمانبندی شده ادامه خواهد داشت و تحت هیچ شرایطی مورد تعلیق و تعویق قرار نمی گیرد و هر وقت صلاح بدانیم آن را رسانه ای خواهیم کرد و در برابر هیچ تهدیدی غافل نمی شویم. هدف نهایی امریکا و رژیم صهیونیستی و سایر حامیان آنها در جنگ های نیابتی، تکفیری و فتنه های تروریستی نابودی زیرساخت کشورهای اسلامی مانند سوریه و عراق و حذف آنها از محور مقاومت و ایجاد نوعی احساس نیاز و ضرورت در اتکا به امریکاست که به فضل الهی نه تنها تحقق نمی یابد بلکه به بستری برای شکست همپیمانان منطقه ای آنها تبدیل می شود.

«اعلام جرم علیه سازمان هایی که از تلگرام استفاده اداری می کنند»، از دیگر عنوان های روزنامه جوان است، در تشریح این خبر می خوانیم: عبدالصمد خرم آبادی معاون دادستان کل کشور در حاشیه دیدار دادستان کل کشور با دادستان کل کشور مالزی هشدار داد که اگر استفاده از شبکه های خارجی مثل تلگرام توسط سازمان ها و دستگاه های دولتی منجر به خروج اطلاعات از کشور شود به نحوی که بیگانگان بتوانند از این اطلاعات سوءاستفاده کنند، قطعاً جنبه کیفری پیدا می کند و اگر ما مطلع شویم که بعضی از نهادها امور اداری خود را از این طریق انجام می دهند، قطعاً علیه شان اعلام جرم و به طور جدی با آنها برخورد می کنیم.

این روزنامه با انتخاب عنوان «حربه حقوق بشری غرب به کمک جاسوسان آمد»، چنین نگاشت: این روزها حسن روحانی، رئیس جمهور اسلامی ایران در حال تجربه آخرین سفر خود به مقر سازمان ملل متحد در نیویورک است. در این میان گروهی از شهروندان کشورهای غربی تلاش می کنند دیداری با حسن روحانی، رئیس جمهور اسلامی ایران داشته باشند که البته چندان دور از انگیزه های سیاسی نیست. روزنامه امریکایی واشنگتن پست در گزارشی به بررسی این درخواست ها پرداخته و نوشته است: خویشاوندان زندانیان غربی در تهران، در تلاش هستند با «حسن روحانی»، رئیس جمهور ایران در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل ملاقات و لابی کنند و خواستار آزادی آنها شوند. تلاش غربی ها برای مظلوم نمایی و استفاده از ابزار حقوق بشر برای آزادی زندانیان امنیتی در حالی است که هم اکنون چندین ایرانی به جرائم مختلف از جمله دور زدن تحریم ها در زندان های امریکا محبوس هستند. بسیاری از این ایرانیان در خصوص اتهامات انتسابی خود اظهار بی گناهی می کنند، اما کوچک ترین توجهی به درخواست های آنان نمی شود.

این روزنامه همچنین در صفحه نخست به بررسی عنوان های «گعده علنی ضدایرانی سفرای عربی با صهیونیست ها در نیویورک»، «گمرک به قاچاقچیان هم سرویس می دهد؟!»، «پزشکان 550 میلیارد تومان فرار مالیاتی دارند»، «پلیس امریکا بازهم سیاه کشت و سیاهان را زد» و « جانبازانی که شهید دفاع از حرم شدند» پرداخت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: