کد خبر: ۸۱۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۴ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - 13 September 2016
تیم ملی فوتسال ایران نخستین دیدار خود در جام جهانی را برابر اسپانیا با یک شکست سنگین پشت سرگذاشت تا کارش در ادامه این مسابقات سخت و دشوار شود.
تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات جام جهانی که به میزبانی کلمبیا برگزار می شود از ساعت 05:30 دقیقه بامداد امروز سه شنبه به مصاف تیم ملی اسپانیا رفت که این دیدار با برتری 5 بر یک حریف اروپایی به پایان رسید.

در شروع این دیدار و قبل از اینکه بازیکنان تیم ملی ایران بتوانند خودشان را با شرایط مسابقه هماهنگ کنند اسپانیا خیلی زود به گل اول رسید و در ادامه بازیکنان ایران برای رسیدن به گل تساوی تلاش کردند اما این حریف اروپایی بود که حرفه ای تر عمل کرد و در ضد حملات موفق شد دو بار دیگر دروازه ایران را باز کند.

البته شاگردان محمد ناظم الشریعه هم برای رسیدن به گل چند فرصت خوب داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند.

در نیمه دوم اسپانیایی ها بازهم به حرفه ای گری خود ادامه دادند و با فضا دادن به تیم ملی ایران برای ورود به زمین خودشان چشم به ضد حملات و استفاده از فضای خالی پشت بازیکنان ایران داشتند که موفق هم بودند و توانستند دو بار دیگر دروازه تیم ملی ایران را باز کنند.

شاگردان ناظم الشریعه که برای این دیدار کمی ناهماهنگ بودند و نتوانستند نمایش امیدوارکننده ای داشته باشند تنها یک بار توسط حسن زاده دروازه اسپانیا را باز کردند اما در ادامه نتوانستند از موقعیت هایی که داشتند به خوبی استفاده کنند تا نخستین دیدار را با شکستی سنگین پشت سربگذارند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: