کد خبر: ۸۱۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - 11 September 2016
بانكداري ايراني - پست بانک، بانک صادرات ایران، بانک تجارت، بانک ملت، بانک سینا، شرکتهای معاملاتی بورسی هستند که بیش از 7 روز از توقف آنها می گذرد و دلایل طولانی شدن توقف آنها اعلام شده است.
 بانكداري ايراني -  آخرین وضعیت توقف و نیز اقدامات صورت گرفته و در حال پیگیری برای بازگشایی  ۵ نماد بانکی که بیش از ۷ روز از توقف آنها در بورس می گذرد اعلام شد.

 اداره نظارت بر ناشران بورسی وضعیت نمادهای معاملاتی که بیش از 7 روز متوقف هستند و نیز اقدامات صورت گرفته و در حال پیگیری برای بازگشایی آنها را برای اطلاع سهامداران و سرمایه‌گذاران اعلام کرد.

بر این اساس، پست بانک،  بانک صادرات ایران، بانک تجارت،  بانک ملت، بانک سینا،  شرکتهای معاملاتی بورسی هستند که بیش از 7 روز از توقف آنها می گذرد و دلایل طولانی شدن توقف آنها اعلام شده است.

بانک صادرات
این گزارش می افزاید: شرکت بانک صادرات با نماد معاملاتی "وبصادر" از 29 تیر امسال به دلیل برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی 94 متوقف شده است که در صورت ارسال ارائه صورت‌های مالی حسابرسی شده سال مالی منتهی 29 اسفند 94 نماد معاملاتی سهم آماده بازگشایی خواهد بود.

کاشی نیلو
شرکت کاشی نیلو نیز با نماد معاملاتی "کنیلو" از بیست و هشتم دیماه پارسال به دلیل صدور "عدم اظهار نظر" حسابرس نسبت به صورتهای مالی میان دوره ای 6 ماهه منتهی به 31 شهریور سال 94 متوقف شده است که باتوجه به عدم اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت نسبت به صورتهای مالی میان تاریخ یاد شده ضروری است کلیه نکات مطرح شده توسط حسابرس در صورتهای مالی برطرف شده تا نظر مقبول یا مشروط نسبت به صورتهای مالی  گرفته شود.

بانک تجارت
این گزارش می افزاید: شرکت بانک تجارت با نماد معاملاتی "وتجارت" از 29 تیر امسال به دلیل برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی 94 متوقف شده است که در صورت ارسال ارائه صورت‌های مالی حسابرسی شده سال مالی منتهی 29 اسفند 94 نماد معاملاتی سهم آماده بازگشایی خواهد بود.

بانک سینا
شرکت بانک سینا هم با نماد معاملاتی "وتجارت" از 28 تیر امسال به دلیل برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی 94 متوقف شده است که در صورت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی 94نماد معاملاتی سهم آماده بازگشایی خواهد بود.

بانک ملت
بر اساس این گزارش؛ شرکت بانک ملت با نماد معاملاتی "وبملت" از 28 تیر امسال به دلیل برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی 94 متوقف شده است که در صورت در برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی 94 نماد معاملاتی سهم آماده بازگشایی خواهد بود.


پست بانک
شرکت پست بانک نیز با نماد معاملاتی "وپست" از دوم شهریور امسال به دلیل برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی 1394 متوقف شده است که در صورت ارائه از بین رفتن ابهام در برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی بازگشایی خواهد بود.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: