کد خبر: ۸۰۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۵ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - 04 September 2016
مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‌های سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از خرید تضمینی ذرت و نخود در آذربایجان غربی خبر داد.
مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‌های سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از خرید تضمینی ذرت و نخود در آذربایجان غربی خبر داد.

احمد دهقان امروز در گفت‌وگو با فارس در ارومیه با اشاره به خرید تضمینی انواع محصولات زراعی تولیدی آذربایجان غربی، اظهار داشت: امسال خرید تضمینی گندم، جو، ذرت، نخود و کلزا در آذربایجان غربی اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه خرید تضمینی ذرت و نخود در مراحل اولیه قرار دارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه محصولات زراعی استان در فصل خاصی از سال برداشت می‌شوند، برداشت گندم و جو تقریبا در یک بازه زمانی انجام می‌شود.

مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‌های سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به خرید تضمینی جو در استان، اعلام کرد: امسال 13 هزار و 787 تن جو به صورت تضمینی از زارعان خریداری شده است.

این مسؤول با اشاره به میزان گندم خریداری شده از گندمکاران، ادامه داد: طی سال جاری 570 تن گندم به صورت تضمینی خریداری شده و خرید تضمینی گندم در استان آذربایجان غربی و در مراکز خرید تضمینی، همچنان ادامه دارد.

دهقان با بیان اینکه محصول کلزای تولیدی، در پنج شهر آذربایجان غربی به زیر کشت می‌رود، یادآور شد: امسال از طریق مراکز خرید تضمینی، 478 تن کلزا از کشاورزان آذربایجان غربی خریداری شده است.

مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‌های سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی اظهار داشت: خرید تضمینی گندم به منظور حمایت هر چه بیشتر از تولید کننده و جلوگیری از نوسان قیمت در بازار انجام می‌شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: