کد خبر: ۸۰۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۴ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - 03 September 2016
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی صندوق بیمه همگانی حوادث خبر داد و گفت که با راه اندازی این صندوق خدمات رسانی به مردم مناطق آسیب دیده صورت سرعت می گیرد .
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی صندوق بیمه همگانی حوادث خبر داد و گفت که با راه اندازی این صندوق خدمات رسانی به مردم مناطق آسیب دیده صورت سرعت می گیرد .
سید فرید موسوی روز شنبه در نشست ستاد مدیریت بحران مازندران که با حضور فرستاده ویژه رئیس جمهوری به مناطق توفان زده در فرمانداری قائمشهر برگزار شد ، افزود : تامین اعتبار این صندوق در کمیسیون اقتصادی مجلس دهم شورای اسلامی مطرح و مصوب شد . 

وی ادامه داد : سالانه برای بازسازی و تعمیر منازل آسیب دیده از خسارت حوادث مختلف بیش از یک هزار و 500 میلیارد ریال اختصاص داده می شود . 

** خسارت توفان به 2 هزار و 650 منزل در قائمشهر

نماینده مردم قائمشهر ، سوادکوه ، جویبار ، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست با اشاره به آسیب دیدگی 2 هزار و 650 واحد مسکونی در شهرستان قائمشهر ، گفت : به بیش از 700 واحد مسکونی خسارت جدی و سنگینی وارد شد . 

عبدالله رضیان افزود : همچنین سامانه برق رسانی 105 روستای قائمشهر دچار آسیب دیدگی و خسارت شد . 

وی با اشاره به کنده شدن یکصد اصله درخت تنومند در معابر و خیابان های شهر قائمشهر ، اظهار داشت : با توجه به بالا بودن میزان خسارت وارده به این مناطق می بایست عزم جدی برای تخصیص اعتبار و رفع مشکلات فراهم شود . 

این نماینده مجلس شورای اسلامی خواست که برای تسریع در روند خدمات رسانی به مردم مناطق آسیب دیده از توفان اکیپ های بیشتر وارد عمل شوند . 

یکی دیگر از نمایندگان حوزه انتخابیه قائمشهر در مجلس شورای اسلامی هم پا به کار بودن مسئولان برای ارائه خدمات در زمان بحرانی حوادث و رخدادهای غیر مترقبه را ضروری دانست و گفت : با توجه به گستردگی تخریب ها ، انسجام و هماهنگی در مدیریت امور و فعالیت می تواند بسیار کارگشا باشد . 

سید علی ادیانی از نبود برخی امکانات و تجهیزات به عنوان مشکل برای ارائه خدمات در زمان وقوع حوادث نام برد و افزود : می بایست تمهیدات و اقدامات لازم برای این منظور در زمان عادی انجام شود تا در مواقع بروز بحران مشکلات چندین برابر نشود . 

توفان 130 کیلومتری روز گذشته که مازندران را در نوردید باعث وارد کردن خسارت به شهرها و روستاهای استان شد که قطعی آب ، برق ، تلفن ثابت و همراه بخشی از این مشکلات بود . 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: