کد خبر: ۸۰۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۲ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - 26 August 2016
استاندار بوشهر با بیان اینکه ۱۳ وزیر تا پایان سال جاری به استان بوشهر سفر می‌کنند گفت: سالانه به طور میانگین سه پروژه عمرانی در روستاهای استان بوشهر اجرا می شود.
۱
دشتی- استاندار بوشهر با بیان اینکه ۱۳ وزیر تا پایان سال جاری به استان بوشهر سفر می‌کنند گفت: سالانه به طور میانگین سه پروژه عمرانی در روستاهای استان بوشهر اجرا می شود.

به گزارش مهر، مصطفی سالاری صبح جمعه در افتتاح گاز رسانی به ۱۷ روستای شهرستان دشتی اظهار داشت: علی رغم اینکه ۳۰ درصد جمعیت استان در روستاها ساکن هستند ولی در چند سال اخیر بیش از ۴۰ درصد اعتبارات استان به عمران روستایی اختصاص داده شد.

وی افزود: اگر خدمات مختلف به روستاها بیاوریم و فرصت‌های شغلی ایجاد کنیم آن وقت روستاها جای ضعیفی برای زندگی مردم محسوب نمی شود و شاهد مهاجرت معکوس شاهد خواهیم بود.

سالاری با بیان اینکه به صورت میانگین سالانه سه پروژه عمرانی در روستاها انجام می شود گفت: سهمیه قیر استان بوشهر ۲۰ هزار تن بود ولی با تلاش های صورت گرفته و اقدامات خوب دهیاران و بنیاد مسکن این رقم به ۳۶ هزار تن رسید.

وی بیان کرد: در تمامی روستاهای بالای ۵۰۰ نفر که فاقد سالن ورزشی بودند زمین چمن مصنوعی احداث شد و امسال نیز زمین والیبال ساخته می شود.

سالاری خاطر نشان کرد: در هفته دولت امسال نیز بیش از ۱۰۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد که نسبت به گذشته رشد خوبی نشان می دهد.

وی تصریح کرد: تعداد پروژه های قابل افتتاح در این شهرستان بیشتر از این رقم است ولی با توجه به اینکه در چند هفته آینده چند وزیر به استان بوشهر سفر می کنند تعدادی از این پروژه های برای سفر این وزیران گذاشته شده است.

سالاری با بیان اینکه پیش بینی می شود تا پایان سال ۱۳ وزیر به استان بوشهر سفر کنند، ادامه داد: دشتی نیازمند توجه ویژه ای است، این شهرستان علی رغم همجواری با دریا از این ظرفیت به خوبی استفاده نشد و در این مدت تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته بندر و گمرک لاور ساحلی احیا شد و هم اکنون نیز اشتغال خوبی شاهد هستیم.

وی گفت: شهرستان دشتی در حوزه گاز رسانی از شهرستان‌های پیشتار استان است که پوشش گاز رسانی در شهرها ۱۰۰ درصد وروستاها به ۸۵ درصد رسیده است.
برچسب ها: بوشهر ، گاز رسانی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: