کد خبر: ۷۹۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - 17 August 2016
مدیریت امور مشتریان و روابط عمومی بانك صنعت و معدن در هفتمین اجلاس مدیران و روسای شركت های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسر كشور (ITEC) نشان ملی برترین روابط عمومی دانش محور و كارآمد در صنعت بانكداری را دریافت كرد.
مدیریت امور مشتریان و روابط عمومی بانك صنعت و معدن در هفتمین اجلاس مدیران و روسای شركت های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسر كشور (ITEC) نشان ملی برترین روابط عمومی دانش محور و كارآمد در صنعت بانكداری را دریافت كرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی در این اجلاس كه با حضورنعمت زاده وزیر صنعت،معدن و تجارت، عظیمی دبیركل اطاق تعاون و جمع كثیری از صنعتگران و كارآفرینان كشورمان برگزارشد موانع توسعه اقتصادی كشورمان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این مراسم نعمت زاده ، وجود واردات غیرقانونی، وجود حلقه های مفقود در فرایند تولید و عدم سرمایه گذاری كافی در مناطق محروم و كمتر توسعه یافته را ازموانعی دانست كه برنامه ریزی برای رفع آنها ضروری است.

گفتنی است این اجلاس با حمایت و همکاری اتاق تعاون ایران با حضور فعالان اقتصادی و صاحب نظران حوزه فکر و اندیشه و به منظور ایجاد فضایی برای هم اندیشی و هم افزایی تفکر اقتصاد مقاومتی دركشور برگزار شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: