کد خبر: ۷۸۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۹ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - 11 August 2016
یک نگرانی وجود دارد و ما باید نسل جوان را درست هدایت کنیم و همین جوری یک موبایل را دست جوان ندهیم، بلکه باید جوان را آموزش دهیم. نمی شود کامپیوتری را در اختیار جوان و نوجوان قرار داد و اینترنت هم باشد و جوان هر جا خواست سیر کند و به هر که خواست پیام بدهد.
 روزنامه جوان در شماره پنجشنبه 21 مرداد از قول «حسن روحانی» رییس جمهوری نوشت: یک نگرانی وجود دارد و ما باید نسل جوان را درست هدایت کنیم و همین جوری یک موبایل را دست جوان ندهیم، بلکه باید جوان را آموزش دهیم. نمی شود کامپیوتری را در اختیار جوان و نوجوان قرار داد و اینترنت هم باشد و جوان هر جا خواست سیر کند و به هر که خواست پیام بدهد.

روزنامه جوان «فیش حقوقی 1600 مدیر روی میز دادستان» را عنوان نخست خود قرار داد و آورد: به گزارش خبرگزاری میزان، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری در مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: تقدیر و تشکر از زحمات همکاران قطعاً شکر نعمت الهی است که در مسیر خدمت به مردم، نظام جمهوری اسلامی ایران و شهدای عزیز و ولایت امر در تلاش هستند و انجام وظیفه می کنند. وی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بحث حقوق های نجومی گفت: در کارگروهی که به منظور بررسی فیش های حقوقی مقرر گردیده به صورت جدی پیگیر هستیم. 

لیست های مختلفی از دیوان محاسبات، سازمان بازرسی و... دریافت کردیم. لیست هزار و 600 نفره ای گرفته ایم که از این افراد تعداد زیادی نیستند که حقوق آنچنانی می گیرند آنطور که در مسئله فیش های حقوقی اشاره شد مدیران ما آنقدر فاسد نیستند و در بخش قابل توجهی از حقوق ها مبانی قانونی و مصوباتی وجود دارد که در آن ولنگاری بوده است، اما همین مقدار کم هم در نظام جمهوری اسلامی ایران پذیرفته نیست، چراکه نظام ما مبتنی بر مبنای دینی و قرآنی است.

روزنامه جوان زیر عنوان «شعبده زنگنه در قراردادهای نفتی» نوشت: قراردادهای جدید نفتی وزیر نفت را به کمیسیون انرژی مجلس کشاند تا پاسخگوی ابهامات باشد اما بیژن زنگنه به جای پاسخ به آنها با زیرنویس کردن آدرس های غلط سعی در همراه کردن اعضای کمیسیون با خود داشت که البته موفق هم بود. به گزارش «جوان»، زنگنه روز سه شنبه از لابه لای دانش آموختگان معترض نفت عبور کرد و خود را به بهارستان رساند، فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت به دلیل اقدام غیرقانونی وزارت نفت از روز یک شنبه مقابل مجلس تجمع کردند و در روز سوم این تجمع وزیر نفت راهی مجلس شد. 

«داعش ضعیف شده برای مهار ایران» دیگر تیتر این روزنامه محسوب می شود. زیر این عنوان می خوانیم: تلاقی منافع مسکو با تهران و دمشق باعث شده است فتنه امریکایی تروریسم سلفی دیگر رونق روزهای اول را نداشته باشد و در ‏سراشیبی ضعف و نابودی قرار بگیرد. امریکایی ها هم از اول زیر بار مسئولیت اقداماتشان نرفتند و مدعی تشکیل اتحادی ‏علیه داعش شدند. 

در این میان تن دادن امریکا به مذاکرات با ایران و توافق هسته ای که به همگرایی بی‏سابقه صهیونیست ها و ‏شیوخ متحجر کشورهای عربی انجامید، آنها را به فکر انداخته که مستقلاً به فکر حفظ این دستاورد و جلوگیری از ‏نابودی آن باشد. همزمان با این رؤیاپردازی مشترک یهودی ـ سعودی، داعش ایران را تهدید به گرفتن انتقام اعضای معدوم گروهک توحید و جهاد کرد. ‏

«انصاری: نوار سخنان منتظری برای احیای منافقین و درخدمت استکبار است»، «یک نسل را با مدیریت بیمه ای معلول کرده اند!»، « تسبیب در قتل شبه عمد برای « 5 کیلومتر تا بهشت »» و «فرمانده کل سپاه: خطر نفوذ دشمن پس از برجام جدی شد» دیگر عنوان های صفحه نخست این روزنامه است. 

روزنامه جوان در ستون سرمقاله، تحلیل «آسیب شناسی پوسته سخت نظام» به قلم «محمدجواد اخوان» را انتشار داد و در ستون یادداشت عنوان های «نگاه نگران غرب به ماه عسل مسکو– آنکارا» نوشته «سید نعمت الله عبدالرحیم زاده» و «بورس به آپارتاید در صندوق های سرمایه گذاری پایان دهد» به قلم «هادی غلامحسینی» را جای داد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: