کد خبر: ۷۸۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۸ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - 11 August 2016
سخنگوی شورای نگهبان، بخشی از ناگفته های دو انتخابات اخیر ریاست جمهوری را بیان کرد.
  روزنامه اعتماد در شماره پنجشنبه 21 مرداد، زیر عنوان نخست خود به بررسی گفت وگوی «عباسعلی کدخدایی» با باشگاه خبرنگاران جوان پرداخت و نوشت: سخنگوی شورای نگهبان، بخشی از ناگفته های دو انتخابات اخیر ریاست جمهوری را بیان کرد.

روزنامه اعتماد با انتخاب عنوان «پاسخ روحانی به احمدی نژاد» نوشت: دیروز اما حسن روحانی در جمع استانداران سراسر کشور روایتگر ماجرای اموال ضبط شده ایران شد؛ همان اموالی که دولت احمدی نژاد با اهمال کاری از کف داد. به گزارش ایرنا روحانی گفت: مقامات قضایی امریکا در سال ٨٨، یک میلیارد و ٨٠٠ میلیون دلار از پول بانک مرکزی را توقیف کردند و در بهمن سال ٩١ با رای دادگاه، این مبلغ را در تصرف خود درآوردند. وی ادامه داد: 

البته شکایاتی در سال ٩٣ و ٩٤ برای تجدید نظرخواهی انجام که نهایتا همان حکم اولیه سال ٩١ تایید شد، درحالی که امکان پذیر بود که در بین سال های ٨٦ تا ٨٧ و در حدود ١٠ ماه فرصت طلایی که در اختیارمان قرار داشت، همه پول خود را از دسترس امریکایی ها خارج کنیم، اما در این زمینه اهمال صورت گرفته و دستگاه قضایی و شورای عالی امنیت ملی و سایر نهادهای ذی ربط وظیفه دارند که این موضوع را پیگیری کنند.

این روزنامه با درج عنوان «آیا می توانیم با فیلتر و ممنوعیت در دنیای امروز زندگی کنیم؟» آورد: حسن روحانی روز گذشته با حضور در مراسم پایانی سی و سومین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش که در سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت: امید آینده و امروز ملت ایرانیان، فرهنگیان هستند. حسن روحانی گفت: می توانیم بگوییم فضای مجازی، دنیای دیجیتال و ارتباط اینترنتی ممنوع است و باید تمام شبکه های اجتماعی فیلتر شود؟ می توانیم با فیلتر و ممنوعیت در دنیای امروز زندگی کنیم؟وی در ادامه گفت: یک روزی می گفتیم ویدئو نباشد و کسی که کاست ویدئو داشت را مامور دستگیر می کرد، روزی هم می گفتیم اساسا برنامه های رادیو و تلویزیونی غیرداخلی ممنوع است. آیا جمع کردن دیش شدنی است؟

روزنامه اعتماد زیر عنوان «به اسم انقلابی گری سفارتخانه آتش می زنند» نوشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال های ابتدایی دهه هشتم زندگی خود هنوز هم نگاه خاص خودش را به پدیده های سیاسی دارد که دیروز آن را در اجلاس روسای آموزش و پرورش به شکل ویژه تری نشان داد. رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با بیان اینکه ما نباید با حرف های نسنجیده و بی منطق به اسم انقلابی گری خود را محدود کنیم، گفت: متاسفانه برخی به اسم انقلابی گری سفارتخانه ای را آتش می زنند و بهانه دست دشمن می دهند و مردم را از حج محروم می کنند و به عربستان که می خواست جلوی حج ما را بگیرد، بهانه می دهند، درحالی که رهبری انقلابی گری را برای ما تعریف کرده اند.

روزنامه اعتماد تحلیل ستون نگاه را به یادداشت «بهمن کشاورز» حقوقدان با عنوان «محیط بانان برای حفاظت از محیط زیست تا کجا باید پیش بروند؟» اختصاص داد.

این روزنامه همچنین عنوان های «نماینده تهران در مجلس: تلاش می شود بین هنرمندان و حکومت فاصله بیفتد»، «واکنش دفتر امام به سخنان منتشر شده از آیت الله منتظری»، «وزیر نفت: نظر منتقدان قراردادهای نفتی را تامین کردیم» و «کاش او را زودتر دیده بودم» را در صفحه نخست به چاپ رساند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: