کد خبر: ۷۸۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - 06 August 2016
اگر تولید جان بگیرد جوانان بیکار سر کار می ‌روند و مردم جنسی را می خرند که حاصل دسترنج فرزندان آنها است.

یک فعال کارگری می گوید: اگر تولید جان بگیرد جوانان بیکار سر کار می ‌روند و مردم جنسی را می خرند که حاصل دسترنج فرزندان آنها است.

عبدالله مختاری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اگر می‌بینیم امروز به تولید بی مهری می‌شود به این دلیل است که نگاه ما به حمایت از برندهای خارجی و واردات کالا از خارج معطوف شده است.

وی ادامه داد: بیشتر برندهای معتبر و با سابقه ما کم کم به فراموشی سپرده شده و خبری از برقراری خط تولید آنها نیست گویی مردم با تولید ایرانی غریبه شده‌اند.

این فعال کارگری تنها راه مقابله با قاچاق را وجود اراده‌ای قوی در مسئولان و مصرف کنندگان دانست و تاکید کرد: از رده خارج شدن تولیدات برندهای داخلی ناشی از سیاستگذاری‌های غلط و نبود فرهنگ مصرف کالای ایرانی است در حالی که اگر تولید جان بگیرد جوانان بیکار سر کار می ‌روند و مردم جنسی را که تولید دست فرزندانشان است خریداری می‌کنند.

مختاری تصریح کرد: سود حمایت از تولید نصیب اقتصاد مملکت و مردم می‌شود چون وقتی از تولید ملی حمایت کنیم رشد اقتصادی،کاهش تورم و بیکاری، افزایش بهره‌وری و خروج ارز از کشور را شاهد خواهیم بود و این امر بر کیفیت زندگی و اشتغالزایی تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی در پایان شناسایی دقیق بازار کار را به مسئولان توصیه کرد و گفت: زمانی می‌توانیم به ایجاد شغل امیدوار باشیم که سلیقه روز مصرف کنندگان را شناسایی و بازار مصرف را به نحو شایسته مدیریت کنیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: