کد خبر: ۷۷۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - 31 July 2016
رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: تشکیل شرکت‌های تعاونی ارائه خدمات قبل، حین و پس از تولید است جایگاه بسیار خوبی به‌منظور دستیابی به اقتصاد مقاومتی دارد.
به گزارش خبرنگار مهر، ناطق معین الدین صبح یکشنبه در دیدار با فرماندار البرز با تاکید بر اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و خودکفایی اقتصادی اظهار کرد: هدف از تشکیل شرکت‌های تعاونی ارائه خدمات قبل، حین و پس از تولید است که این امر می‌تواند جایگاه بسیار خوبی به‌منظور دستیابی به اقتصاد مقاومتی در حوزه تعاونی‌های روستایی باشد.

وی عنوان کرد: ارائه به‌موقع تولیدات روستائیان و کشاورزان به بازارهای جامعه هدف، حذف دلالان و واسطه‌ها و منفعت بیشتر تولیدکنندگان از مزایای ایجاد شرکت‌های تعاونی روستایی است.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین با بیان اینکه فرماندار البرز جزء معدود فرماندارانی است که اطلاعات دقیقی از تعاونی های روستایی دارد ابراز امیدواری کرد: با همکاری مسئولان در راستای حل مشکلات روستائیان بیش از گذشته موفق باشیم.

رضا عسگری فرماندار  شهرستان البرز هم در این دیدار موفقیت اجرا برنامه های اجتماعی و اقتصادی را مستلزم مشارکت آحاد مردم دانست و افزود: گسترش و پیشرفت تعاون موجب رونق اقتصادی و توسعه عملیات، بازاریابی، بازرگانی و خدمات در روستاها می شود.

فرماندار البرز با اشاره به وقوع تغییرات اجتماعی و اقتصادی در ساختار جامعه روستایی گفت: در راستای ایجاد رفاه و آسایش عمومی همیاری و مشارکتی به عنوان تعاون ایجاده است.

وی تاکید کرد: با تقویت وضعیت تعاونی ها، ضمن کمک به احیا و حراست از حیات روستایی در شهرستان، گام های بلندی در مسیر خوداتکایی و شکوفایی روستایی در سطح شهرستان برداشته می شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: