کد خبر: ۷۷۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - 24 July 2016
شهرستان کرمان 3 اثر ثبت جهانی داردخبرگزاری فارس: شهرستان کرمان 3 اثر ثبت جهانی دارد.
فرماندار کرمان گفت: باغ شاهزاده ماهان، کویر لوت و قنات جوپار سه اثر ثبت جهانی شده از پنج اثر ثبت شده در شهرستان کرمان هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدعلی توحیدی عصر امروز در جلسه گام دوم مثلث توسعه اقتصاد مقاومتی منطقه هشت شامل شهرستان کرمان اظهار داشت: کرمان به عنوان استان پیشتاز و پیشروی اقتصاد مقاومتی در بین سه استان پایلوت اقتصاد مقاومتی مطرح است.

وی ابراز داشت: به خودم و همه مردم کرمان تبریک عرض می‌کنم که مدیرعامل هواپیمایی ماهان مسؤولیت پشتیبانی و معین شهرستان کرمان را در منطقه هشت اقتصادی استان بر عهده گرفته است.

فرماندار کرمان از فعالیت 155 شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان کرمان خبر داد و اضافه کرد: تمام مسؤولان و دستگاه‌های شهرستان کرمان آماده اجرای برنامه‌های مسؤول منطقه هشت اقتصادی هستند.

توحیدی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان کرمان ادامه داد: کرمان بزرگترین شهرستان کشور و استان کرمان است و حدود یک‌میلیون نفر جمعیت دارد.

وی ابراز داشت: کرمان در بخش اقتصادی، خدمات، صنعت و معدن و کشاورزی دارای ظرفیت‌های خوبی است که از آن جمله می‌توان به جاذبه‌های گردشگری، تاریخی، طبیعی، میراث فرهنگی و صنایع دستی اشاره کرد.

فرماندار کرمان یادآور شد: باغ شاهزاده ماهان، کویر لوت و قنات جوپار سه اثر ثبت جهانی شده از پنج اثر ثبت شده در شهرستان کرمان هستند.

توحیدی افزود: بیشتر راه‌های اصلی شهرستان کرمان به صورت بزرگراه و اتوبان هستند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: