کد خبر: ۷۶۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۹ - ۲۷ تير ۱۳۹۵ - 17 July 2016
کارفرمایانی که تا پنج میلیارد ریال بدهکار سازمان هستند می توانند با مراجعه به سازمان و تکمیل فرم های مربوطه از بخشودگی جرایم بهره مند شوند.
کارفرمایانی که تا پنج میلیارد ریال بدهکار سازمان هستند می توانند با مراجعه به سازمان و تکمیل فرم های مربوطه از بخشودگی جرایم بهره مند شوند.

 مدیرکل سازمان تامین اجتماعی داستان کردستان گفت: کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی از بخشودگی جرایم بهره مند می شوند.

فریدون خدابنده لو افزود: کارفرمایان می توانند تا 27 شهریور با مراجعه به شعبه های تامین اجتماعی از طرح بخشودگی جرایم بهره مند شوند.

به گزارش ایرنا،وی با اشاره به اینکه کارفرمایان می توانند بدهی های خود را به صورت نقد یا اقساط پرداخت کنند گفت: اقساط 12 ماهه شامل بخشودگی جرایم به صورت 100 درصد خواهد بود.

وی اظهار کرد: کارفرمایانی که به دلیل حوادث غیر مترقبه، نوسانات و رکود بازار و نوسانات ارزی به سازمان بدهکار هستند و از سال گذشته از 18 ماه 16 ماه را به صورت مرتب به سازمان پرداخت کرده باشند شرایط برخورداری از این تسهیلات را خواهند داشت.

وی یادآورشد: اقساط 18 ماهه شامل 85 درصد، اقساط 24 ماهه 75 درصد، اقساط 30 ماهه شامل 60 درصد و اقساط 36 ماهه 50 درصد مشمول بخشودگی جرایم خواهند شد.

وی افزود: کارفرمایانی که تا پنج میلیارد ریال بدهکار سازمان هستند می توانند با مراجعه به سازمان و تکمیل فرم های مربوطه از بخشودگی جرایم بهره مند شوند.

در حال حاضر 205 هزار نفر بیمه شده اصلی تحت پوشش تامین اجتماعی در کردستان داریم و 700 هزار نفر نیز مجموع بیمه شدگان اصلی و تبعی در استان هستند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: