کد خبر: ۷۶۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۲۷ تير ۱۳۹۵ - 17 July 2016
معاون شبکه فروش و بازاربیمه ماگفت: یکی از چالش‌های عمده وضعیت اقتصادی کشور است، البته تحریم‌ها موجب پیشرفت شرکت‌های بیمه‌ای شدند.
معاون شبکه فروش و بازاربیمه ماگفت: یکی از چالش‌های عمده وضعیت اقتصادی کشور است، البته تحریم‌ها موجب پیشرفت شرکت‌های بیمه‌ای شدند.

 امیرحسین باقری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره باسابقه فعالیت «بیمه ما» اظهار داشت: بر اساس توانگری بیمه یعنی توانایی بیمه در زمان جبران تعهدات و خسارت، که 5 مرحله دارد،بیمه مادر رتبه یک توانگری قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه پرداخت خسارت اولویت «بیمه ما» است، بیان کرد: در کل کشور 37 شعبه و 700 دفتر نمایندگی  داریم و در یک سال گذشته نیز 320 میلیارد تومان حق بیمه از مشتریان اخذشده و امسال برنامه داریم این رقم به 417 میلیارد تومان برسد ضمن اینکه در سال جاری تاکنون 90 میلیارد تومان حق بیمه اخذشده است که نسبت به سال گذشته 125 درصد رشد را نشان می‌دهد. معاون «بیمه ما» گفت:  هدف از سفر به بوشهر نیز بررسی مسائل و مشکلات دفاتر نمایندگی و همچنین پرداخت خسارت به یک شرکت خصوصی به مبلغ 5 میلیارد ریال است که اواخر سال گذشته دچار خسارت شده است.

 باقری بیان داشت: «بیمه ما» به‌طور جدی به رضایت بیمه‌گذاران توجه دارد و بر همین اساس جایزه حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت کردیم. این مسؤول اظهار داشت: بیمه‌های «بیمه ما» شامل بیمه اموال مثل آتش‌سوزی، باربری، مهندسی، بدنه اتومبیل، بیمه مسئولیت مثل بیمه شخص ثالث، مسؤولیت پزشکان و همچنین بیمه اشخاص مثل تکمیل درمان، عمر و حوادث است. معاون شبکه فروش و بازار «بیمه ما» در مورد چالش‌های شرکت‌های بیمه‌ای در کشور گفت: یکی از چالش‌های عمده وضعیت اقتصادی کشور است، البته تحریم‌ها موجب پیشرفت شرکت‌های بیمه‌ای شدند.

 باقری اضافه کرد: عدم دسترسی به اطلاعات بیمه‌گذاران، پایین بودن ضریب نفوذ بیمه در ایران از دیگر مشکلات بیمه است ضمن اینکه باید برای نهادینه کردن فرهنگ بیمه در کشور، رسانه ملی، آموزش و پرورش فرهنگ‌سازی کرده تا بیمه به جایگاه خودش برسد.

منبع : فارس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: