کد خبر: ۷۶۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۲۴ تير ۱۳۹۵ - 14 July 2016
نماینده ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس گفت: کسی به فکر بازار صادرات محصولات کشاورزی و دامی نیست و امروز مشاهده می کنیم که محصولات دامی دامپروران نظیر شیر ومرغ بر روی دستانشان می ماند.
نماینده ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس گفت: کسی به فکر بازار صادرات محصولات کشاورزی و دامی نیست و امروز مشاهده می کنیم که محصولات دامی دامپروران نظیر شیر ومرغ بر روی دستانشان می ماند.
سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با انتقاد از عدم حضور وزیر جهاد کشاورزی در منطقه ورامین اظهار داشت: تاکنون چندین بار از وزیر کشاورزی برای حضور در منطقه ورامین دعوت به عمل آمده است.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های موجود در حوزه کشاورزی و دامی دشت ورامین افزود:دشت ورامین به عنوان قطب کشاورزی و دامپروری استان تهران محسوب می شود و این موضوع از قرن ها پیش تاکنون وجود داشته است.

وزیر جهاد کشاورزی علیرغم دعوت چندباره به منطقه ورامین سفر نکرده است

نقوی حسینی با اشاره به این نکته که دشت ورامین یکی از تأمین کننده های اصلی نیاز مردم تهران است، ادامه داد: دشت ورامین، تره بار و محصولات کشاورزی و دامی تهرانی ها را تأمین می کند.

وی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت های موجود در منطقه و نقش دشت ورامین در تأمین نیازهای غذایی مردم استان تهران، از وزیر جهاد کشاورزی دعوت کردیم تا با سفر به منطقه، با کشاورزان و دامپروران دیدار کند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ما از وزیر جهاد کشاورزی توقع داریم تا به درددل کشاورزان و دامپروران منطقه گوش دهد.

کسی به فکر صادرات محصولات کشاورزی و دامی نیست

نقوی حسینی با اشاره به وجود مشکلات عدیده در حوزه کشاورزی و دامی دشت ورامین بیان داشت: امروز در کمال تأسف، محصولات کشاورزی کشاورزان بر روی دست آنان می ماندو صرفه اقتصادی برای فروش محصولات کشاورزی وجود ندارد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: متأسفانه کسی به فکر بازار صادرات محصولات کشاورزی و دامی نیست و امروز مشاهده می کنیم که محصولات دامی دامپروران نظیر شیر، مرغ و تخم مرغ بر روی دستانشان می ماند.

بارها مشکلات کارخانه قند ورامین را تذکر داده ام

وی با اشاره به فعالیت دلالان در حوزه کشاورزی و دامپروری گفت: دلالان در این عرصه فعال هستند و محصولات را با قیمت پایین از کشاورزان و دامپروران خریداری کرده و با قیمت های گزاف می فروشند.

نقوی حسینی با اشاره به مشکلات کارخانه قند ورامین تأکید کرد:واردات شکر خام بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است و من موضوع مشکلات کارخانه قند ورامین را بارها تذکر دادم اما گویی جهاد کشاورزی در خواب بوده و بر کشاورزی کشور گرد مرده پاشیده اند.

طرح سوال از وزیر جهاد کشاورزی کلید خورده است

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: به وزیر جهاد کشاورزی پیشنهاد داده شد که اگر امکان حضور در منطقه وجود ندارد، نمایندگان بخش کشاورزی و دامی به تهران آمده و با وزیر جهاد کشاورزی دیدار کنند که این امر نیز میسر نشده است.

وی با اشاره به استفاده از ابزارهای قانونی خود یادآور شد: بنده از ابزارهای قانونی خود استفاده می کنم و به همین خاطر طرح سوال از وزیر جهاد کشاورزی کلید خورده است.

نقوی حسینی تأکید کرد: اگر وزیر جهاد کشاورزی پاسخ های قانع کننده ای را ارائه نکند، در مرحله بعد استیضاح وزیر در دستور کار قرار خواهد گرفت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: