کد خبر: ۷۵۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۶ - ۱۳ تير ۱۳۹۵ - 03 July 2016
سخنگوی کمیسیون انرژی از تشکیل کمیته ای برای رسیدگی به حقوق های وزارت نفت و نیرو توسط این کمیسیون خبر داد.
سخنگوی کمیسیون انرژی از تشکیل کمیته ای برای رسیدگی به حقوق های وزارت نفت و نیرو توسط این کمیسیون خبر داد.

به گزارش ایسنا، اسد الله قره خانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طی جلسه کمیسیون انرژی، کمیته ای برای رسیدگی به حقوق‌های وزارت نفت و نیرو تعیین شد تا این موضوع نیز در دستور کار کمیسیون قرار گیرد.

وی افزود: شش نفر از اعضای کمیسیون برای عضویت در این کمیته انتخاب شدند که سه نفر از آنان حقوقدان و سه نفر د یگر دارای تجربه مدیریتی مالی وفنی هستند.

سخنگوی کمیسیون انرژی هم‌چنین بیان کرد: در واقع هدف از تشکیل کمیته رسیدگی به حقوق های وزارت نیرو این است که بدانیم آیا مدیران این وزارت خانه ها نیز چنین حقوق هایی را برای کارکنانشان در نظر داشته اند یا خیر و پس از اینکه کار کمیته نهایی شد گزارش ابتدا در کمیسیون انرژی مطرح خواهد شد و پس از آن در صورت نیاز گزارش مربوطه در صحن علنی مجلس ارائه می‌شود.

این عضو هیأت رئیسه کمیسیون انرژی گفت: مسأله قراردادهای جدید نفتی ( ipc) و هم‌چنین قراردادی که اخیرا وزارت نیر با یک شرکت ترکیه‌ای در زمینه نیروگاه مذاکره داشته از دیگر موضوعات مطرح در کمیسیون بود که با توجه به تاکیداتی که رهبری در خصوص قراردادهای نفتی داشته اند که مصالح و منافع کشور در نظر گرفته شود کمیته مذکور مسائل حقوقی و قراردادی را بررسی خواهد کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: