کد خبر: ۷۵۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۱۳ تير ۱۳۹۵ - 03 July 2016
شرکت بیمه «ما» در راستای تحقق یکی از سیاست‌های اصلی خود در خصوص مشتری مداری و پرداخت به موقع و دقیق خسارت، در یک پرونده 3/5 میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد.
 بانكداري ايراني  - شرکت بیمه «ما» در راستای تحقق یکی از سیاست‌های اصلی خود در خصوص مشتری مداری و پرداخت به موقع و دقیق خسارت، در یک پرونده  3/5 میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد. 

به گزارش روابط عمومی بیمه «ما»، این شرکت مبلغ سه میلیارد و ششصد و یک میلیون و بیست هزار ریال خسارت بیمه آتش سوزی را در سریع ترین زمان ممکن و پس از بررسی و ارزیابی خسارت  به یکی از بیمه گذاران خود تقدیم کرد. 

بر اساس این گزارش، طی مراسمی ویژه در ستاد و با حضور امیرحسین قربانی معاون شبکه فروش و توسعه بازار و خانم عباسی معاون مدیر بیمه های آتش سوزی مبلغ سه میلیارد و ششصد و یک میلیون و بیست هزار ریال تقدیم آقای کاشفی نماینده "مجتمع توریستی زیتون" گردید. 

این گزارش می افزاید حادثه در اثر اتصال سیم برق رخ داده است و خساراتی به رستوران " مجتمع توریستی زیتون " وارد آورده که کارشناسان فنی بیمه های آتش سوزی در سریع ترین زمان ممکن به محل حادثه مراجعه نموده و پس از بررسی دقیق حادثه  مبلغ خسارت را ارزیابی و برآورد کردند.


گفتنی است آقای حجازی نماینده "مجتمع توریستی زیتون" ضمن ابراز رضایت از نحوه رسیدگی به خسارات ایجاد شده و توجه به مشتری مداری در شرکت بیمه «ما» اظهار امیدواری کرد صنعت بیمه به عنوان پشتوانه برای فعالان عرصه اقتصاد، صنعت و تولید با طراحی محصولات جدید، بیش از گذشته پوشش‌های بیمه ای مورد نیاز بیمه‌گذاران را فراهم نماید.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: