کد خبر: ۷۴۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۳ - ۰۲ تير ۱۳۹۵ - 22 June 2016
دهک سوم پنجمین دوره جایزه مدیریت سلامت اداری و تندیس سیمین (مقام دوم) بخش پولی، بانکی و بیمه این دوره به بانک توسعه صادرات تعلق گرفت.
دهک سوم پنجمین دوره جایزه مدیریت سلامت اداری و تندیس سیمین (مقام دوم) بخش پولی، بانکی و بیمه این دوره به بانک توسعه صادرات تعلق گرفت.

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه صادرات، در مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان پنجمین دوره جایزه مدیریت سلامت اداری، اداره حسابرسی داخلی این بانک موفق به دریافت تندیس ولوح تقدیر گردید، رتبه بانک توسعه صادرات در شرایط ایده آل واقع گردیده بنحوی که نسبت به دوره قبل حایز چهار درجه ارتقا بوده است.

در این مراسم که با حضور شماری از مدیران بخش دولتی و خصوصی با هدف شناسایی سازمان ها و دستگاه های کارامد در سلامت اداری، برگزار شد، بانک گردشگری حائز جایگاه دهک پنجم ، بانک های شهر و دی جایگاه دهک چهارم و بانک صنعت و معدن حائز دریافت تندیس برنزین و رتبه سوم بخش پولی ، بانکی و بیمه شدند.

جایزه مدیریت سلامت اداری بعنوان یک نظام ارزیابی اختیاری و بمنظور شناسایی و معرفی سازمانهای موفق در حوزه ایجاد زیرساختهای لازم جهت پیاده سازی مدیریت سلامت اداری در سال 1389 بصورت غیردولتی طراحی گردید.

نخستین دوره این جایزه در سال 1390 اجرایی شد و تا کنون پنج دوره از این نظام ارزیابی بصورت سالانه برگزار گردیده است.

همچنین در حاشیه این مراسم، نمایشگاه ویژه ارائه دستاوردهای ارتقای سلامت نظام اداری برگزار شده بود که بانک توسعه صادرات ایران نیز در آن مشارکت داشت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: