کد خبر: ۷۳۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۲ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - 15 June 2016
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حدود 13 میلیون شاخه گل رز طی سال 94 در این استان تولید شد.
شهرام عسکری در نشست خبری با خبرنگاران از تخصیص دو میلیارد و 500 میلیون ریال برای تولید ارگانیک در استان خبر داد و افزود: این موضوع نقش مهمی در اشتغالزایی و صادرات این محصولات دارد.

وی بیان کرد: تولید و افزایش محصولات اورگانیک از اهداف مهم جهاد کشاورزی بوده که خوشبختانه در سال‌های اخیر رشد خوبی داشته است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کهگیلویه و بویراحمد حدود 40 هزار هکتار باغ دارد که مرکبات در مناطق گرمسیری استان و گردو، سیب و انگور در مناطق سرسیری تولید می‌شود.

عسکری تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد به دلیل داشتن شرایط مناسب، ظرفیت بالایی برای تولید محصولات ارگانیک دارد.

وی با بیان این که امسال نسبت به سال گذشته افزایش تولید محصولات ارگانیک را داشته‌ایم، تصریح کرد: در 2050 هکتار از مزارع و باغ‌های کهگیلویه و بویراحمد طرح تولید محصولات ارگانیک آغاز شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: به کمک جهاد کشاورزی کلاس‌هایی برای کشاورزان استان برگزار شده که مضرات و آسیب‌های استفاده بی‌رویه از انواع سم در این کلاس‌ها بیان می‌شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: