کد خبر: ۷۳۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - 15 June 2016
در صحبت تلفني كه با مدير كل روابط عمومي بانك مركزي داشته ام، ايشان اين موضوع را تاييد کردند و گفتند تغییر نام مؤسسه در جلسه روز گذشته شوراي پول و اعتبار مطرح و تصويب شده است.
بانكداري ايراني  -  طبق مصوبه روز گذشته شوراي پول و اعتبار، اين شورا رای به تغییر نام مؤسسه اعتباری عسکریه به ملل داد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه اعتباری عسکریه، حجت الاسلام امیررضا خلیلی در این باره گفت: در صحبت تلفني كه با مدير كل روابط عمومي بانك مركزي داشته ام، ايشان اين موضوع را تاييد کردند و گفتند تغییر نام مؤسسه در جلسه روز گذشته شوراي پول و اعتبار مطرح و تصويب شده است. 

قابل ذكراست از زمان حضور جناب آقاي سيف در بانک مرکزی، برای اطلاع رساني صحيح و دقيق، مدير كل روابط عمومي بانك مركزي در تمام جلسات شوراي پول و اعتبار حضور دارد.

مدير روابط عمومي مؤسسه اعتباری عسكريه در مورد روند تغيير نام اين مؤسسه گفت: دليل تغییر نام مؤسسه ممانعت از بروز مشکلات برای فعالیت اين مؤسسه در پسا برجام در خارج از مرزهاي كشور بوده است و بانك مركزي هيچ گونه فشاري براي تغيير نام نداشته است، همان طور كه مي دانيد «عسکریه» اسم مکان است و به معنی پادگان و لشگر می‌باشد و اسم ائمه نیست. لذا بعد از فراخوان عمومی و نظر سنجي از مردم عزیز این موضوع در مجمع عمومي 23 اسفند مطرح و تصويب شد و برای تاييد نهايي منتظر تاييد شوراي پول و اعتبار بوديم.
خليلي در ادامه افزود: به جهت تمكين از قانون تا به حال هيچ تابلويي از اين مؤسسه تغيير نكرده و هيچ گونه تغييراتي هم نداشته ايم و ان شا الله به زودي به طور رسمي نام مؤسسه تغيير خواهد كرد.

خليلي در ادامه افزود در جهت تمكين از قانون تا به حال هيچ تابلويي از اين موسسه تغيير نكرده و هيچ گونه تغييراتي هم نداشته ايم و ان شا الله به زودي به طور رسمي نام موسسه تغيير خواهد كرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: