کد خبر: ۷۱۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۱ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - 24 May 2016
معاونان بانک مهر اقتصاد طی هفته جاری و هفته آتی با حضور در مرکز ارتباطِ مهر پاسخگوی سئوالات مشتریان بانک و هموطنان هستند.
معاونان بانک مهر اقتصاد طی هفته جاری و هفته آتی با حضور در مرکز ارتباطِ مهر پاسخگوی سئوالات مشتریان بانک و هموطنان هستند.

منصور شیخ الاسلامی مدیرکل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مهر اقتصاد، در این رابطه گفت: مدیران ارشد بانک در راستای تکریم ارباب رجوع و آشنایی بیشتر با نیازها و خواسته‌های مشتریان و سپرده‌گذاران با حضور در مرکز ارتباط مهرِ بانک مهراقتصاد به صورت مستقیم پاسخگوی سئوالات و ابهامات هموطنان در سراسر کشور هستند.

شیخ الاسلامی جدول زمانبندی این برنامه پنج روزه را بدین ترتیب اعلام کرد: چهارشنبه 5 خردادماه 95 معاون طرح و توسعه، شنبه 8 خردادماه 95معاون فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات، یکشنبه 9 خردادماه 95 معاون حقوقی و وصول مطالبات، سه‌شنبه 11خردادماه 95 معاون اعتبارات و بین‌الملل و یکشنبه 16 خردادماه 95 معاون بازرسی و حسابرسی بانک از ساعت 9:30 تا 11:30 در این مرکز حضور دارند.

مدیرکل روابط عمومی و حوزه مدیریت افزود: مدیران عالی بانک در مرکز ارتباطِ مهر علاوه بر پاسخگویی مستقیم به مشتریان، پاسخگوی سئوالات و ابهامات کارشناسان پاسخگوی این مرکز در حوزه فعالیت خود نیز هستند.

مشتریان، راه‌اندازی مرکز ارتباط مهر، پرداخت مابه‌التفاوت سود قطعی و علی‌الحساب به سپرده‌گذاران از جمله اقداماتی است که در حوزه تکریم ارباب رجوع صورت گرفته است.

مخاطبان می‌توانند با شماره 8989-021 مرکز ارتباط مهر بانک مهراقتصاد تماس بگیرند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: