کد خبر: ۷۱۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۷ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - 23 May 2016
بانک مهر اقتصاد موفق به دریافت گواهینامه 10004 ISO (استاندارد بین‌المللی سنجش رضایت مشتریان) از شرکت "LL- C Certification" کشور جمهوری چک و شرکت "ICB Quality" از کشور ایتالیا شد.
بانک مهر اقتصاد موفق به دریافت گواهینامه 10004 ISO (استاندارد بین‌المللی سنجش رضایت مشتریان) از شرکت "LL- C Certification" کشور جمهوری چک و شرکت "ICB Quality" از کشور ایتالیا شد.

منصور شیخ‌الاسلامی مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مهر اقتصاد با بیان اینکه مشتریان بزرگ‌ترین سرمایه بانک به شمار می‌روند در این رابطه گفت: بانک مهر اقتصاد با هدف آگاهی از نظرات و انتقادات سپرده‌گذاران اقدام به طراحی و اجرای طرح سراسری سنجش رضایت مشتریان در تمامی شعب تابعه خود کرد که پس از تجزیه و تحلیل اطلاعات استخراج شده طرح‌های متعددی در راستای رفع نیازها و انتظارات مشتریان خود اجرا و پیاده‌سازی کرد.

وی افزود: پس از انجام سیر مراحل نظر سنجی‌های صورت گرفته، با تحلیل‌های آماری، نقاط قابل بهبود شناسایی و خواسته‌های سپرده‌گذاران احصاء شد و با همکاری سایر معاونت‌ها برنامه‌های مختلفی در راستای مرتفع شدن نیاز مشتریان و افزایش رضایتمندی آن‌ها در دستور کار بانک قرار گرفت و وارد فاز اجرایی شد.

شیخ الاسلامی در ادامه گفت: این گواهینامه پس از انجام اقدامات متعددی از جمله شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود طرح سنجش رضایتمندی مشتریان، ارایه راه‌کارهای بهبود، مدون‌سازی اطلاعات، استانداردسازی دستورالعمل‌ها، انجام ارزیابی ثانویه از شرکت "LL- C Certification" و "ICB Quality" کسب شده که موید کیفیت انجام طرح سنجش رضایتمندی و وفادارسازی مشتریان در بانک مهر اقتصاد است.

مدیرکل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک گفت: این اداره کل در سال جاری نیز طرح‌های سنجش رضایت مشتریان در بخش‌های مختلف از جمله سنجش مهارت‌ها و کدهای رفتاری کارکنان، سنجش سهم ذهنی و عاطفی برند بانک مهر اقتصاد (افکارسنجی) و سنجش رضایت مشتریان از محصولات و خدمات بانک مهر اقتصاد را در دستور کار دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: