روابطعمومی به عنوان صف اول در ارائه اطلاعات صحیح به مخاطبان و جامعه نقش بسزایی دارد.
به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، دکتر کاردگر، نایب رئیس هیأتمدیره و مدیرعامل بیمه آسیا همزمان با روز ارتباطات و روابطعمومی در دیدار با کارکنان روابطعمومی این شرکت، روابطعمومی هر سازمانی را صف اول ارائه اطلاعات صحیح به مخاطبان و ارائه چهرهای صحیح و درست به جامعه معرفی کرد و گفت: فعالیت روابطعمومیها در حوزههای مختلف چندبعدی است که میبایست با تدبیر، تمامی حوزههای مورد نظر را مدیریت کند.
مدیرعامل بیمه آسیا افزود: روابطعمومی به صورت مویرگی با تمام بدنه سازمان در حوزههای صف و ستاد ارتباط دارد. اطلاعات و دستآوردها را به فضای عمومی سازمان و بالطبع جامعه منعکس و در مقابل اطلاعات غلطی که ممکن است از شرکت در جامعه پخش شده باشد را با بهرهمندی مدبرانه از رسانههای جمعی کشور، شفافسازی و تصحیح میکند.
نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا در ادامه بر نقش روابطعمومی در تبدیل تهدیدها به فرصت برای بیمهآسیا تاکید کرد و اظهار داشت: در سالهای اخیر بیمهآسیا با سعه صدر خود بسیاری از مشکلات را از پیش رو برداشته و توانسته است وجهه بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارد و در این مسیر کسب رتبه اول در گروه بیمهای یکصد شرکت برتر کشور در دو سال متوالی نقش مهمی داشته است.
دکتر کاردگردر پایان اظهار امیدواری کرد، بیمهآسیا طبق سنوات گذشته در مسیر رشد خود به حرکت ادامه دهد و با توجه به فضای حاکم بر صنعت بیمه، برند ارزشمند بیمهآسیا را بیش از پیش به برندی معتبر و قابل اعتماد در بین جامعه تبدیل کند که بخش مهمی از این امر برعهده روابطعمومی و از طریق برقراری ارتباط خوب و صحیح با رسانهها و جامعه است.
در ابتدای این دیدار محمود افشاری، مدیر روابطعمومی بیمه آسیا، ضمن ارائه گزارشی از شکلگیری و عملکرد روابطعمومی بیمهآسیا گفت: ایجاد ارتباط دو سویه از مهمترین وظایف ارتباطی روابطعمومی است که روابطعمومی بیمهآسیا با تدوین کمپینهای تبلیغاتی و اطلاعرسانی توانسته است ارتباطی دو سویه با مخاطبان خود در گروههای کارکنان، شبکه فروش، سهامداران، بیمهگذاران و مردم برقرار کند.
مدیر روابطعمومی بیمه آسیا با اشاره به حساسیت بسیار بالای فعالیتهای اطلاعرسانی و تبلیغاتی در حوزههای مختلف، اظهار داشت: ارتباط حرفهایی و بسیار خوب روابطعمومی بیمهآسیا با رسانههای جمعی کشور و خبرنگاران در ارائه اطلاعات شفاف و صحیح به مخاطبان خود یکی از نقاط قوت روابطعمومی این شرکت است.
محمود افشاری با تاکید بر حضور کارکنانی با روحیه بالا، خلاق، مبتکر و نوآور در روابطعمومیها بیان داشت: افراد شاغل در روابطعمومیها میبایست نسبت به اهداف سازمان آگاهی کامل داشته باشند و به عبارتی برای خود نقش مدیریتی قایل شده و در این حوزه تمامی وظایف مدیریتی را ایفا کنند.
مدیر روابط عمومی بیمه آسیا با تصریح مشارکت فعالانه روابطعمومی بیمهآسیا در تولید محتوای وبسایت اطلاعرسانی و پرتالهای شرکت، اذعان داشت: روابطعمومی کارآمد برای آنکه بتواند همگام با تغییرات تکنولوژیک و همگام با مخاطبان امروزی سازمان حرکت ، نوآوری و فعالیت داشته باشند، ملزم به تجهیز شدن به آخرین یافتهها و روشهای نوین ارتباطی_ اطلاعاتی و زبان روز مخاطبان است.