کد خبر: ۷۱۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۶ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 17 May 2016
شورای مدیران پست‌بانک‌ایران شعار "جهش ‌بانک در اقدام و عمل برای خدمت‌رسانی و شکوفائی بیشتر اقتصاد" را به عنوان شعار سال 1395پست‌بانک ایران برگزیدند.
شورای مدیران پست‌بانک‌ایران شعار "جهش ‌بانک در اقدام و عمل برای خدمت‌رسانی و شکوفائی بیشتر اقتصاد" را به عنوان شعار سال 1395پست‌بانک ایران برگزیدند.

سیدرحمان حسین‌پور رئیس اداره‌کل حوزه مدیریت و روابط عمومی در گفتگوئی ضمن اعلام خبر فوق گفت: این شعار در راستای منویات مقام معظم رهبری و هم‌راستا با شعار سال تحت عنوان" اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" تعیین و مورد تصویب اعضای شورای مدیران بانک قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مضمون شعار سال جاری پست‌بانک‌ایران بیانگر اهتمام جدی، عزم و اراده و ایجاد شور و نشاط بیشتر خدمت از سوی مدیران و کارکنان این بانک به اقشار مختلف جامعه به ویژه در مناطق روستائی و دوردست کشور با رویکرد همگرائی، وفاق عمومی و مشارکت فعال در جهت پیشبرد سیاست‌ها و اهداف بانک تعیین شده است.

حسین‌پور افزود: پس از برگزاری فراخوان عمومی از طریق وب‌سایت بانک، بیش از 150 نفر در طرح فوق مشارکت و حدود 600 پیشنهاد به این اداره‌کل ارسال گردید که پس از بررسی‌های تخصصی، سرانجام این شعار برگزیده شد.

رئیس اداره‌کل حوزه مدیریت و روابط عمومی تأکید کرد: از این پس شعار مذکور در تمامی فعالیت‌ها و ابزارهای تبلیغاتی، اطلا‌ع‌رسانی‌ها، عملیات اجرائی شعب و دفاتر، پیام‌ها و مکاتبات اداری بانک مورد استفاده قرار خواهد گرفت. 

وی درپایان ضمن تقدیر از تمامی مشارکت‌کنندگان در این فراخوان ابراز امیدواری کرد که با اندیشه پاک و روحیه همگرائی و توسعه‌ای مجموعه کارکنان و مشتریان بانک بتوانیم در طرح‌ها و برنامه‌های کلان ملی مشارکت نموده و همواره در شکوفائی و آبادانی کشور سهیم باشیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: