کد خبر: ۷۰۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 15 May 2016
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در دیدار با رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد در استان، حساس ترین و مهمترین نیاز اقتصادی کشور را سرمایه گذاری و حمایت از تولید عنوان کرد.
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در دیدار با رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد در استان، حساس ترین و مهمترین نیاز اقتصادی کشور را سرمایه گذاری و حمایت از تولید  عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید حسن عاملی – امام جمعه اردبیل – در این دیدار با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حمایت از تولید و اشتغال را امری بسیار حساس و ضروری دانست و گفت: وظیفه بنگاه های اقتصادی در این مهم، بسیار خطیر و حساس است لذا باید نقش سازنده خود را به خوبی ایفا نمائید و از افراد با صلاحیت و تولید کنندگان حمایت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خصومت و دشمنی استکبار جهانی به رهبری آمریکا تصریح کرد: تهدیدها و تحریم ها هرگز علیه جمهوری اسلامی متوقف نخواهد شد از این رو دشمن به محاصره همه جانبه ایران اسلامی خصوصاٌ محاصره یا تحریم اقتصادی روی آورده است.

وی افزود: در چنین شرایطی باید در مقابل این زیاده خواهی با قدرت و صلابت ایستاد و برای مقابله با آن زیر ساخت های مستحکم و اقتصاد قوی ایجاد کنیم که مقوله اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) ناظر بر این موضوع است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: برای خدمت به جامعه و توانمند کردن مردم نباید تنها به فکر انتفاع بود لذا باید کاری کنید که الگو قرار بگیرید.

محرم خرم – رئیس اداره امور شعب استان اردبیل –  نیز در ادامه گزارشی از عملکرد بانک مهر اقتصاد در حوزه های بانکداری بدون ربا و اقتصاد مقاومتی ارائه کرد و گفت: این بانک در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی تمام توان خود را به کار گرفته است.

وی افزود: بانک مهر اقتصاد استان اردبیل در سال گذشته بیش از 31 میلیارد ریال تسهیلات به بخش های تولیدی، صنایع کوچک و پربازده و بالغ بر 550 میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی و تسهیلات به طرح های اشتغال زا پرداخت کرده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: