کد خبر: ۷۰۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۲ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 10 May 2016
اولین همایش معاونان شعب سراسر کشور بیمه دی با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران ستادی در سالن همایش‌های شرکت بیمه دی برگزار شد.
اولین همایش معاونان شعب سراسر کشور بیمه دی با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران ستادی در سالن همایش‌های شرکت بیمه دی برگزار شد.

 در همایش معاونان شعب سراسر کشور بیمه دی در پنل‌های تخصصی نقش معاونان شعب در توسعه بیمه دی بررسی شد.

سیدمجید بختیاری مدیرعامل شرکت بیمه دی در این همایش با اشاره به اصول بنیادین شرکت بیمه دی گفت: سلامت، حرفه‌ای‌گری و انسجام سازمانی سه اصلی است که در شرکت تبیین و تثبیت شده‌اند. بحث سلامت را بارها مطرح کرده‌ایم، سلامت موضوعی است که ستون اصلی کار ماست. برای شرکت بیمه دی یک ریال تخلف با میلیاردها تخلف تفاوتی ندارد.

مدیرعامل شرکت بیمه دی ادامه داد: شکوفایی در فضای کسب و کاری که در آن هستیم همراه با سختی است، این دشواری ابعادی همچون پیچیدگی، ظرافت و کار حرفه‌ای دارد. بیمه یک امر اداری نیست هر چند که فرآیندهای اداری در آن دخیل هستند اما در واقع یک کار محاسباتی، علمی و فنی است. کسانی که در بیمه فعالیت می‌کنند باید از فعالیت‌های فنی بیمه‌گری آگاه باشند و برای گام به گامِ این فرآیند برنامه داشته باشیم.

وی درباره برنامه‌ریزی‌های انجام شده در شرکت بیمه دی گفت: برنامه‌های مختلفی در تمام سطوح عملیاتی شده که یک نمونه آن کتابچه بودجه عملیاتی است که حوزه معاونت اقتصادی تدوین کرده است. باید بدانیم در فضای رقابتی هستیم که بدون برنامه‌ریزی و کنکاش نمی‌توانیم در آن رشد کنیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: