کد خبر: ۷۰۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 10 May 2016
مدیر شبکه ملی فرهنگ، فرهنگ کارت را طرحی در راستای اقتصاد فرهنگی و تولید محتوای فاخر و ارزشی مناسب در فضای مجازی دانست.
مدیر شبکه ملی فرهنگ، فرهنگ کارت را طرحی در راستای اقتصاد فرهنگی و تولید محتوای فاخر و ارزشی مناسب در فضای مجازی دانست.

به گزارش  ایسنا، مهدی افراسیابی، مدیر شبکه ملی فرهنگ در حاشیه بازدید از نمایشگاه شهر آفتاب گفت: طرح فرهنگ کارت، زمینه‌ساز آموزش برای تولید محتوا در فضای مجازی است.

وی افزود: این طرح به دنبال تعریف نوعی کسب و کار است که علاوه بر داشتن محتوای فاخر، سود آوری اقتصادی هم خواهد داشت، به همین دلیل شبکه ملی فرهنگ اقدام به حمایت از طرحی به نام فرهنگ کارت کرد که در نهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، یارانه فرهنگی و خدمات متنوعی به بازدیدکنندگان ارایه می‌کند.

شبکه ملی فرهنگ تاکنون با ارایه امکانات و فضا به 400 خانه فرهنگی در کل کشور، زمینه کار اقتصادی را فراهم آورده است. این شبکه، سعی دارد با گسترش فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، نقش فعالی داشته باشد و به سمت تولید محتوای اقتصادی و ارزشی در این فضا گام بردارد.

افراسیابی فرهنگ کارت را که با سیاست‌گذاری شبکه ملی فرهنگ و حمایت موسسه حامی مهربانو، بیمه و بانک ملت طراحی شده، گام موثری برای تولید محتوای مناسب در فضای مجازی دانست و گفت: شهروندان می‌توانند تنها با دریافت این کارت از خدماتی چون ارایه کارت اعتباری به مبلغ 10 میلیون تومان برای خرید کالا و خدمات از مراکز طرف قرار داد، با دوره بازپرداخت یک‌ساله و کارمزد 16 درصد، تخفیف 40 تا 70 درصدی در مراکز تفریحی‌، رفاهی، اقامتی و امکان رزرو بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما به صورت تلفنی و برخط و انتخاب تورهای خانوادگی با امکانات ویژه، ارایه مشاوره‌های تخصصی در زمینه پزشکی، روانشناسی، تغذیه و خانواده استفاده کنند که برای این‌ کار کافی است با شماره 3030 تماس گرفته شود.

آموزش مجازی آفتاب با بیش از 400 عنوان دوره توسط استادان مجرب و ارایه مدارک معتبر، امکان استفاده از خطوط پرسرعت اینترنت اپراتورها، امکان استفاده از خدمات بیمه‌ای در مقابل خطرات ناشی از حادثه، نقص عضو و از کارافتادگی و جبران هزینه‌های پزشکی ناشی از حادثه در داخل و خارج از کشور، سامانه سهام که شامل دریافت کد معاملاتی برخط، ارایه خدمات مشاوره تبادل سهام، دریافت سهام صندوق سرمایه‌گذاری و گزارشات آمار و تحلیلی اختصاصی است، طرح ملی مهربانو که شامل بهبود سبک زندگی اسلامی ایرانی و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی، ارایه خدمات اختصاصی به بانوان و دختران جوان ایرانی و انجام فعالیت‌های خیر و عام‌المنفعه در راستای مسئولیت اجتماعی، ارایه خدمات ابر سلامت که شامل مشاوره با پزشکان مجرب، آزمون‌های سنجش تندرستی، خواندنی‌های سلامت و مدیریت اسناد پزشکی است و ارایه یارانه فرهنگی و تخفیف به سینماها و مراکز فرهنگی و ورزشی و دریافت تخفیف ویژه از محصولات فروشگاه‌های ایرانی ترنج از دیگر خدمات فرهنگ کارت است.

برای دریافت این بن کارت و استفاده از خدمات فرهنگی ذکر شده، کافی است همه روزه به محل نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال واقع در شهرآفتاب سالن a 8 و b 8 مراجعه شود.

مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال به عنوان متولی نشر دیجیتال کشور وظیفه هدایت، حمایت و نظارت بر این فضا را بر عهده دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: