کد خبر: ۷۰۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۷ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 08 May 2016
بانکداری ایرانی ـ بانک شهر در بحث بانکداری الکترونیک به عنوان بانک تراز اول خدمات ویژه ای را به شهروندان ارائه کرده حتی در ایام عید و تعطیلات به مردم خدمات ارائه می داد. امسال نمایشگاه کتاب بانکی را می خواست که پیشرو در بانکداری الکترونیک در عمل باشد و بانک شهر این ماموریت را با افتخار بر عهده گرفت.
حسین محمد پورزرندی امروز (یکشنبه) در گفتگو با بانکداری ایرانی در نمایشگاه کتاب تهران گفت: این اولین بار است که نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب برگزار می شود و طبیعتا به خاطر نو بودن مکان برگزاری بعضا مشکلاتی وجود دارد که این امر کاملا طبیعی است.

وی ادامه داد: مسئولان و همکاران در وزارت ارشاد و بانک شهر تلاش کردند این مشکلات را به حداقل برسانند.

وی مزیت های برپایی نمایشگاه در شهر آفتاب را بر شمرد و افزود: یکی از اصلی ترین مزیت های برگزاری این نمایشگاه در شهر آفتاب نبود ترافیک مضاعف بر ترافیکی شهر تهران است چرا که تهرانی ها به اندازه کافی در طول روز ترافیک را تحمل می کنند و خارج شدن ترافیک نمایشگاه از شهر یکی از محاسن این نمایشگاه است. 

وی تغییر در بانک عامل نمایشگاه کتاب را یکی دیگر از مزیت های این نمایشگاه دانست و افزود: در این دوره بانک عامل نمایشگاه تغییر کرد و بانک شهر جایگزین بانک عامل قبلی شد که می بایست ویژگی های خاصی نسبت به بانک عامل قبلی داشته باشد. 

پور زرندی یکی از اهداف بانک شهر را توسعه بانکداری الکترونیکی عنوان کرد و گفت: در سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل فعالیت های بانک شهر در حوزه بانکداری الکترونیک توسعه بیشتری خواهد داشت.

وی اظهار داشت: بانک شهر در بحث بانکداری الکترونیک به عنوان بانک تراز اول خدمات ویژه ای را به شهروندان ارائه کرده حتی در ایام عید و تعطیلات به مردم خدمات ارائه می داد. امسال نمایشگاه کتاب  بانکی را می خواست که پیشرو در بانکداری الکترونیک در عمل باشد و بانک شهر این ماموریت را با افتخار بر عهده گرفت.  

وی افزود: در دو سال گذشته بانک شهر اقدام به ارائه خدمات بانکداری الکترونیک در سطح شهر تهران کرد و با استفاده از مدرن ترین سیستم ها در مجموعه شهر آفتاب نیز به مردم سرویس ارائه کرد و رضایت آنان را به هماره داشت. 

مدیرعامل بانک شهر هم چنین درباره صدور بن کارت های این دوره از نمایشگاه توضیح داد و گفت: یکی از مزیت های دیگر این نمایشگاه ارائه بن کارت های الکترونیکی است. در سالیان گذشته بن کارت ها به صورت کاغذی ارائه می شد و تا دو روز مانده به نمایشگاه به پایان می رسید اما بانک شهر در نمایشگاه امسال این امکان را دارد تا روز آخر نمایشگاه بن کارت صادر کند. 

پور زرندی افزود: بن کارت های مجازی نیز برای دانشجویان و اساتید طراحی شده و آنان می توانند بدون مراجعه به شعبه بن کارت های خود را دریافت کنند و در هنگام ورود به نمایشگاه با فعالسازی کد کارت، از خدمات آن بهره مند شوند. 

به گفته وی، تاکنون 198هزار و 802نفر برای دریافت بُن‌کارت ثبت‌نام کرده‌اند که 156هزار و 389عدد کارت مربوط به دانشجویان و 30هزار و 219 کارت مربوط به طلاب بود و همچنین 29هزار بُن‌کارت به سازمان‌های متقاضی اختصاص یافت.

مدیرعامل بانک شهر، با بیان اینکه 4هزار دستگاه کارتخوان بانک شهر آماده ارایه خدمات به متقاضیان است، افزود: از این تعداد تاکنون بیش از 2هزار و 300دستگاه کارتخوان ارایه و نصب شده است.

وی با اشاره به این‌که تا پایان روز چهارم نمایشگاه 441هزار و 201تراکنش صورت گرفته است، گفت: تاکنون 8هزار و 171بُن‌کارت مجازی صادر شده که از روز اول ثبت‌نام و تا پایان نمایشگاه شعب کشیک بانک، آماده ارایه خدمات و بُن‌کارت به متقاضیان هستند.


مدیرعامل بانک شهر با اشاره به این‌که بانک شهر به دنبال توسعه خدمات موبایلی و اینترنتی است، گفت: صرافی الکترونیک بانک در نمایشگاه کتاب در حال فعالیت است و متقاضیان می‌توانند با ارایه ارز و گذرنامه یا کارت ملی، مبلغ موردنظر خود را به ریال یا هر ارز دیگری تبدیل کرده و در غالب کارت آن را دریافت کنند.

وی درباره نظرسنجی از بازدید کنندگان نمایشگاه نسبت به چگونگی ارایه خدمات بانک شهر، گفت: از روز جمعه (17 اردیبهشت) نظرسنجی از بازدیدکنندگان در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه رضایت بیش از 80درصدی آنها را در پی داشت.

وی درباره بومی سازی دستگاه های VTM (دستگاه های خودبانک) گفت: با تلاش شرکت‌های تابعه بانک شهر دستگاه های RTM که بومی سازی شده توسط کارشناسان داخلی است و در حال حاضر دو دستگاه ها در سطح شهر در حال فعالیت است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: