کد خبر: ۶۹۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 05 May 2016
بانکداری ایرانی ـ قائم مقام معاونت و مدیر امور منابع انسانی و پشتیبانی بانک شهر گفت: بعد از گذشت تنها دو روز از برپایی نمایشگاه کتاب تهران، استقبال مردم از شهرنت های بانک شهر مستقر در این نمایشگاه فوق العاده است.
ولی الله یعقوبی در گفتگو با بانکداری ایرانی در نمایشگاه کتاب تهران اظهار داشت: در نمایشگاه کتاب تهران، بانک شهر که به عنوان بانک عامل برای نخستین بار فعال است خدمات گسترده و ویژه ای را در سطح نمایشگاه به بازدید کنندگان ارائه می دهد.

قائم مقام معاونت و مدیر امور منابع انسانی و پشتیبانی بانک شهر گفت: در سطح نمایشگاه کتاب در مجموع 4 شهرنت و 37 دستگاه ATM و بیش از 30  وب کیوسک در کنار خدمات نرم افزاری و سخت افزاری به مشتریان و بازدیدکنندگان خدمات بانکی ارائه می دهد.

یعقوبی یکی از نیازهای اصلی بازدیدکنندگان در نمایشگاه کتاب را دسترسی به پول نقد عنوان کرد و گفت: بانک شهر برای این موضوع تمهیدات لازم را اندیشیده است و دستگاه های خودپرداز این بانک وجوه نقد مورد نیاز مردم را تامین خواهد کرد. 

وی با اشاره به بروز مشکلات احتمالی در نمایشگاه کتاب گفت: ابتدای هر کار طبیعتا با مشکلاتی روبروست. با توجه به تغییر محل برپایی نمایشگاه از مصلی تهران به شهر آفتاب، مشکلاتی وجود دارد که تمام تلاش خود را برای رفع آنها به کار خواهیم بست.  

یعقوبی ادامه داد: بروز این نارسایی ها به دلیل زمان اندک برای برپایی این نمایشگاه است و طبیعتا برخی مشکلات در سال آینده پیش نخواهد آمد. 

وی در پایان اعلام کرد بازدیدکنندگان خارجی نمایشگاه کتاب در زمینه تبدیل کردن ارزهایشان به ریال کردن مشکل خاصی ندارند و تمام امکانات لازم در اختیار آنها قرار می گیرد.

بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران واقع در شهر آفتاب تا 25 اردیبهشت ماه پذیرای علاقمندان و دوستداران کتاب است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: