کد خبر: ۶۸۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 21 April 2016
همزمان با برگزاری دوره آموزشی تخصصی کارکنان مرکز ارتباطِ مهر، معاون سرمایه انسانی بانک مهر اقتصاد ضمن بازدید از این مرکز در جریان کیفیت و شرایط برگزاری این دوره آموزشی قرار گرفت.
همزمان با برگزاری دوره آموزشی تخصصی کارکنان مرکز ارتباطِ مهر، معاون سرمایه انسانی بانک مهر اقتصاد ضمن بازدید از این مرکز در جریان کیفیت و شرایط برگزاری این دوره آموزشی قرار گرفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، رضا عسگری – معاون سرمایه انسانی بانک – در بازدید از مرکز ارتباط مهر، این مرکز را زبان گویا و گوش شنوای بانک عنوان کرد و اظهار داشت: مشتریان بزرگترین سرمایه بانک هستند و جایگاه ویژه ای در پیشبرد اهداف و راهبردهای بانک دارند بنا بر این می توان با ارتباط مستمر با آن ها و شناسایی نیاز ها و انتظاراتشان در طراحی محصولات و خدمات منطبق با نیازها و انتظارات آن ها موفق باشیم.

معاون سرمایه انسانی خاطر نشان کرد: مرکز ارتباط مهر به عنوان یکی از مهم ترین نقاط تماس بانک می تواند به عنوان واحدی موثر و کارا با شناسایی به موقع انتظارات سپرده گذاران و انتقال آن به معاونت های مربوطه کمک شایانی در رفع نیازهای مشتریان نماید.

عسگری با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی ارتباط موثر و رفتار شناسی مشتریان، کارکنان این مرکز را به فراگیری عمیق مباحث مطروحه توصیه کرد و خواستار به کارگیری عملی آن در مواجهه با سپرده گذاران شد.

وی در پایان به برخی اقدامات صورت گرفته در معاونت سرمایه انسانی به منظور رفع دغدغه همکاران شرکتی اشاره کرد و گفت: رسیدگی به خواسته های کارکنان مرکز ارتباط با مهر در اولویت برنامه های معاونت سرمایه انسانی قرار گرفته است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: