کد خبر: ۶۷۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۸ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - 09 April 2016
معاون سرمایه انسانی بانک مهر اقتصاد با مدیر کل روابط کار و جبران خدمات وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی دیدار و تبادل نظر کرد.
 معاون سرمایه انسانی بانک مهر اقتصاد با مدیر کل روابط کار و جبران خدمات وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی دیدار و تبادل نظر کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، رضا عسگری - معاون سرمایه انسانی بانک – در این دیدار که با هدف افزایش تعاملات و همکاری ها در حوزه روابط کار و انتقال تجربه و رفع نواقص در اجرای صحیح قوانین برگزار شد، گفت: بانک مهر اقتصاد با 734 شعبه و بیش از 8 هزار نفر کارمند سهم بسزایی در اشتغالِ کشور دارد.

عسگری با بیان اینکه بانک مهر اقتصاد با برخورداری از کارکنان متعهد و ارزشی جزء سالم ترین و پاک ترین سازمان های کشور است، به تشریح اقدامات بانک در خصوص انتخابات کمیته طبقه بندی مشاغل و کمیته عالی انضباط کار پرداخت و خواستار گسترش مناسبات در راستای مرتفع نمودن موانع و مشکلات موجود شد.

در ادامه، ظریفی آزاد - مدیر کل روابط کار و جبران خدمات وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی – با تبیین آیین نامه ها و مصوبات جدید در زمینه افزایش حقوق و مزایا در سال 1395 اظهار کرد: دستورالعمل ویژه ای در خصوص جابجائی محل خدمت کارکنان تنظیم و ابلاغ شده است که  انشاا... موجب رفع دغدغه بانک ها خواهد شد.

گفتنی است در این نشست، کارشناسان معاونت سرمایه انسانی بانک مهر اقتصاد مشکلات و دغدغه های موجود را مطرح نمودند و دو طرف با بررسی راهکارهای مورد نظر بر رفع موانع پیش رو تاکید کردند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: